خبرگزاری کار ایران

رونالدو: من یک چیز می‌گویم، شما چیز دیگری می‌نویسید

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۳۷۷

کریستیانو رونالدو مقابل آپوئل نیکوزیا دو گل زد اما پس از بازی ناراحت بود و به رسانه‌ها گفت که او حرفی را می‌زند و آنها چیز دیگری از قول او می‌نویسند.

به گزارش ایلنا، مشکل رونالدو با رسانه‌ها در جریان دیدارهای ملی بالا گرفت، زمانی که دوباره گزارش شد که رونالدو در مادرید ناراحت است. رونالدو گفت که رئال مادرید تجربه کمتری نسبت به فصل 17-2016 دارد و به همین دلیل رسانه‌ها نوشتند که او دست به انتقاد از هم‌تیمی‌هایش زده است.

رونالدو در میکس‌زون گفت: «من یک چیز می‌گویم و شما چیز دیگری می‌نویسید. پس برای چه می‌خواهید حرف بزنم؟»

سرخیو راموس به دفاع از هم‌تیمی‌هایش برخاسته و گفته بود رئال قوی‌تر از سال گذشته است. به این ترتیب شایعه شد که کاپیتان رئال و رونالدو رابطه خوبی با هم ندارند. با این حال، لوکاس واسکس و ناچو فرناندس اعلام کردند که این دو نفر با هم دوست هستند و هیچ مشکلی در رختکن وجود ندارد.

با این حال گزارش‌ها حاکی از آن است که رونالدو شاید در تابستان به منچستریونایتد برگردد، یا به تیم دیگری برود. او در این فصل در لیگ قهرمانان عملکرد خوبی داشته اما در لالیگا نتوانسته بدرخشد و تعداد اندک گل‌های زده او در لالیگا باعث انتقاد فراوانی شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز