خبرگزاری کار ایران

سقوط مجدد مدعی قهرمانی در جدول

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۶۳۳

شاگردان کرانچار امروز قطعاً در جدول سقوط خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان در دیدار هفته سیزدهم مقابل صنعت‌‌نفت در آبادان با نتیجه 3 بر 2 مغلوب شد تا یک شکست دیگر در کارنامه شاگردان کرانچار ثبت شده و این تیم با 14 امتیاز از 13 مسابقه در جایگاه نهم جدول قرار بگیرد.

سپاهان تا این لحظه و با توجه به بازی‌های انجام شده در روز جمعه جایگاهش در جدول به نسبت هفته گذشته تغییری نداشته است ولی با توجه به بازی‌هایی که امروز برگزار می‌شود، سقوط قطعی یک پله‌ای و احتمالی دو پله‌ای برای این تیم اعمال خواهد شد و زردپوشان اصفهانی هفته سیزدهم را در یکی از رتبه‌های دهم یا یازدهم جدول به پایان می‌رسانند.

استقلال تهران و گسترش فولاد به ترتیب در رتبه‌های دهم و یازدهم قرار دارند و با توجه به هم‌امتیاز بودن گسترش با سپاهان و اختلاف یک امتیازی با استقلال در دیدار رو در روی دو تیم هر نتیجه‌ای حاصل شود یکی از آنها بالاتر از سپاهان خواهد ایستاد. پیروزی و تساوی برای گسترش فولاد صعود یک پله‌ای در پی خواهد داشت و پیروزی استقلال هم باعث صعود دو پله‌ای شاگردان شفر و قرار گرفتن بالای سپاهان خواهد شد. پس نتیجه دیدار امروز استقلال - گسترش فولاد یک تیم بالای سر سپاهان می‌ایستد و سقوط یک پله‌‌ای این تیم قطعی است.

دیگر دیداری که روی رتبه سپاهان تاثیر می‌گذارد بازی معوقه تراکتورسازی -سپیدرود است که روز گذشته به دلیل شرایط جوی برگزار نشد و امروز قرار است انجام شود.

هر دو تیم دوازده امتیاز دارند و در رتبه‌های سیزدهم و چهاردهم جدول جای گرفته‌اند. در صورتی که این دیدرا برنده داشته باشد، تیم پیروز میدان با 15 امتیاز بالاتر از سپاهان قرار خواهد گرفت و یک پله سقوط دیگر برای شاگردان کرانچار رقم می‌خورد و تنها حالتی که باعث سقوط سپاهان در این بازی نمی‌شود نتیجه تساوی است. بدین ترتیب باید منتظر ماند و دید رتبه دهم در پایان هفته به سپاهان می‌رسد یا یازدهم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز