خبرگزاری کار ایران

دیروز بدترین روزمان را تجربه کردیم

شیری: مقابل استقلال اجازه اشتباه نداریم

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۷۱۴

مدافع پیکان تهران درباره بازی روز گذشته مقابل شاگردان عبدالله ویسی گفت: دو تیم بازی با کیفیتی ارائه کردند اما ما بدترین روزمان را تجربه کردیم.

مهدی شیری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره دیدار برابر استقلال خوزستان گفت: بازی خیلی خوبی بود و روی روند بازی سوار بودیم ولی از موقعیت‌ها استفاده نکردیم. به هر حال فوتبال حرفه‌ای اینگونه است که از دست دادن موقعیت‌ها در خانه حریف به ضررمان تمام شد و پس از 8هفته شکست خوردیم.

مدافع پیکان ادامه داد: در کل دو تیم بازی با کیفیتی ارائه کردند اما ما بدترین روزمان را تجربه کردیم. وقتی از شانس‌ها استفاده نکنید به شکست محکوم هستید. سه موقعیت گلزنی فقط برای من ایجاد شد و روی بد فوتبال به ما نشان داده شد و به هر حال به حریف تبریک می‌گویم.

شیری درباره رویارویی با استقلال تهران در هفته بعدی اظهار داشت: ما به هر حال شکست پس از چند هفته را فراموش می‌کنیم چون هفته بعدی بازی حساسی پیش رو داریم. بازی خاصی با استقلال داریم و باید تمرکز لازم را داشته باشیم تا با استفاده از موقعیت‌ها نتیجه بگیریم. به هر حال بازی با استقلال و پرسپولیس همیشه حساس است و در این بازی‌ها اجازه اشتباه نداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز