خبرگزاری کار ایران

ما هم از نتایج تیم ناراحتیم

طاهری: هواداران تا نیم فصل تحمل کنند/ باید از سرمربی حمایت کنند

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۷۶۷

مدیرعامل سپاهان در مورد شکست سپاهان مقابل صنعت نفت و شرایط بد این تیم می‌گوید.

محسن طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شکست سپاهان در دیدار روز گذشته مقابل صنعت نفت اظهار داشت: متاسفانه یک شکست دیگر هم برای سپاهان ایجاد شد و شرمنده هواداران شدیم. ما هم مثل آنها از نتایج تیم و شکست در بازی دیروز ناراحتیم و به آنها حق می‌دهیم که از عملکرد تیم راضی نباشند ولی فعلاً کاری از دست‌مان ساخته نیست و از آنها می‌خواهیم تا نیم فصل صبر کنند.

وی در مورد اینکه نیم فصل قرار است چه اتفاقی برای سپاهان بیافتد که نتایجش بهتر شود گفت: ما برنامه داریم در فصل نقل و انتقالات نقاط ضعف تیم را برطرف کنیم و با جابجایی چند بازیکن در فهرست تیم روند بهتری در پیش بگیریم و به امید خدا نتایج مورد نظر سپاهان و هوادارانش را کسب کنیم.

مدیرعامل سپاهان در مورد اینکه ادامه نتایج ضعیف باعث برداشتن حمایت مدیریت از کادرفنی می‌شود یا نه عنوان کرد: کرانچار سرمربی تیم ماست و مورد حمایت کامل مدیریت قرار دارد. کارنامه کرانچار و توانایی‌های وی مشخص است و مشکلات تیم هم رفع خواهد شد تا دوباره به روزهای اوج برگردیم.

طاهری در ادامه با اشاره دیدار با صنعت نفت گفت: فراموش نکنید ما در این دیدار چند مهره کلیدی خودمان را در اختیار نداشتیم و خط دفاع تیم به کلی چینشش تغییر کرده بود. 3 گلی هم که دریافت کردیم روی ضربات ایستگاهی بود و حالا پنالتی را اگر ندید بگیریم، 2 گل دیگر ضعف دروازه‌بان در جایگیری بود که اگر آن گل‌ها را دریافت نمی‌کردیم قطعاً نتیجه دیگری رقم می‌خورد.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود بازیکنان خارجی سپاهان نیم فصل در فهرست خروجی قرار دارند خاطرنشان کرد: در این مورد کادرفنی تصمیم می‌گیرد و هنوز فهرستی برای ورود و خروج تیم در نیم فصل ارائه نشده است.

مدیرعامل سپاهان در پاسخ به اینکه گفته می‌شود این تیم با گزینه‌هایی مثل رحمتی، دژاگه، رفیعی و... صحبت کرده است خاطرنشان کرد: من هم این اخبار را در رسانه‌ها دیده‌ام ولی تا این لحظه با هیچ بازیکنی صحبت نکردیم.

طاهری در رابطه با مجوز این باشگاه به تراکتورسازی برای استفاده از مهدی شریفی گفت: ما تا نیم فصل امکان استفاده از این بازیکن را نداشتیم و با توجه به رابطه خواهرخواندگی با تراکتورسازی به آنها اجازه دادیم در 3 هفته باقی‌مانده از این بازیکن استفاده کنند. شرط ما برای این مجوز این بود که اگر مصدومیتی برای شریفی پیش بیاید خسارات وارده را جبران کنند که آنها هم پذیرفتند.

وی در پایان با اشاره به مشکلات ورزشگاه نقش جهان که مانع از صدور وجوز حرفه‌ای این باشگاه شد عنوان کرد: این ورزشگاه باید از سازمان توسعه و تجهیز به فولاد مبارکه واگذار شود و تا وقتی این اتفاق نیافتد مشکلات ورزشگاه برطرف نخواهد شد و همین موضوع مانع از مجوز حرفه‌ای سپاهان شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز