خبرگزاری کار ایران

فروزان: عالی پنالتی زدم و بیرانوند را فریب دادم/ از تارتار و هواداران عذر خواهی می کنم

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۹۷۲

دروازه بان پارس جنوبی درباره پنالتی از دست رفته اش صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، محسن فروزان پس از شکست یک بر صفر پارس جنوبی مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم، ما 90 دقیقه روی دروازه حریف فشار آوردیم و پیروزی حق ما بود.

وی در خصوص پنالتی از دست رفته خود مقابل علیرضا بیرانوند گفت: پنالتی قشنگی زدم، اما توپ به هر دو تیر دروازه برخورد کرد و وارد دروازه نشد. بیرانوند را به خوبی فریب دادم اما این توپ با بدشانسی گل نشد. نمی‌دانم چرا بدشانسی گریبان ما را گرفت. از آقای تارتار عذرخواهی می‌کنم چون به من اعتماد کرد و این پنالتی را به من تقدیم کرد. همچنین از بازیکنان و هواداران تیم معذرت می‌خواهم.

دروازه‌بان پارس جنوبی درباره نحوه پنالتی‌ زدنش تصریح کرد: من در دیدارهای رسمی پنالتی نزدم، اما در تمرینات عالی پنالتی می‌زنم. این پنالتی هم عالی بود، اما متاسفانه تبدیل به گل نشد. امروز ما باختیم، اما پرسپولیس بازی را نبرد. کمک داور و داور مسابقه برنده بازی بودند که با یک اشتباه فاحش آن خطای صد در صد را ندیدند و همان توپ وارد دروازه ما شد. از همه بابت این شکست عذرخواهی می‌کنم.

فروزان در مورد ادامه راه پارس جنوبی برای کسب مقام قهرمانی خاطر نشان کرد: از همان ابتدای فصل مدیران باشگاه و آقای تارتار گفتند که ما دنبال قهرمانی نیستیم و تنها می‌خواهیم در لیگ برتر ماندنی شویم، حالا که می‌توانیم برای قهرمانی بجنگیم تمام تلاش خود را در این راه انجام می‌دهیم. بارسلونا و رئال هم خیلی از دیدارهای خود را در لیگ شکست خوردند و ما هم اکنون باختیم، دو بازی تا پایان نیم فصل پیش‌رو داریم و خود را صدر جدول را می‌گیریم تا تقدیم هواداران کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز