خبرگزاری کار ایران

روزبه چشمی: سرمربی بخواهد دروازه‌بان هم می‌شوم/ مهاجمان استقلال فقط بدشانس هستند

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۰۱۸

مدافع استقلال در مورد تغییر پست خودش و پیروزی مقابل گسترش فولاد می‌گوید.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، روزبه چشمی، مدافع استقلال در خصوص دیدار مقابل گسترش فولاد اظهار داشت: در دیدارهای اخیر شاهد هستیم که تا بازی‌ها شروع می‌شود از دقیقه یک تیم‌ها به کار دفاعی مشغول شده و کار را برای ما سخت می‌کنند، البته این هم یک تاکتیک است و ممکن است هر تیمی از آن استفاده کند ولی کار ما سخت می‌شود. به هر حال خدا را شکر که توانستیم 3 امتیاز بازی را بگیریم ولی موقعیت‌های زیادی از دست رفت که می‌توانست نتیجه پرگل‌تری رقم بزند.

وی در مورد عملکرد ضعیف مهاجمان استقلال از نظر گل زده در طول لیگ برتر گفت: مهاجمان استقلال هم مثل دروازه‌بان، مدافعین و.. تلاش می‌کنند تا وظیفه خود را در زمین به بهترین شکل انجام دهند. آنها در تمرینات و بازی‌ها خود را بارها در موقعیت‌ گلزنی قرار می‌دهند ولی از روی بدشانسی تو‌پ‌هایشان گل نمی‌شود. یک دوره بدشانسی است که امیدوارم هرچه زودتر تمام شود و بتوانند گلزنی کنند.

چشمی در مورد تغییر پستش از هافبک به دفاع گفت: اگر دقت کرده باشید در تمرینات دروازه‌بان شدم و این نشان می‌دهد من مطیع دستور سرمربی هستم و در هر پستی صلاح بدانند بازی می‌کنم.  برای خودم تفاوتی ندارد هافبک دفاعی باشم یا مدافع و سعی می‌کنم به تیمم کمک کنم.

چشمی در پایان در مورد قرعه‌کشی جام جهانی و شانس صعود تیم ملی به مرحله بعدی عنوان کرد: همه چیز در قرعه‌کشی بستگی به شانس دارد ولی امیدوارم در هر صورت شرایطی محیا شود که بتوانیم نتیجه بگیریم و برای اولین بار به مرحله بعدی صعود کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز