خبرگزاری کار ایران

کری سنگین سرمربی سابق تیم ملی فرانسه؛ بهترین اتوبوس متعلق به شماست!

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۰۶۱

کلودیو رانیری با ریمون دومنک، مربی سابق تیم ملی فرانسه درگیری لفظی داشته است.

به گزارش ایلنا، دومنک از مربی نانت به دلیل تاکتیک‌های دفاعی‌اش انتقاد کرد و پس از شکست چهار بر یک آنها مقابل پاری سن‌ژرمن در توییتر نوشت: «بالاخره این استراتژی پارک کردن اتوبوس در حد پارک کردن ژیان هم جواب نداد!» و کلی ایموجی خنده گذاشت.

اکانت رسمی باشگاه نانت در پاسخ به او نوشت: «فکر نمی‌کنیم تو بهترین فرد در زمینه صحبت درباره پارک کردن اتوبوس باشی.»

دومنک در سال 2010 مربی فرانسه در جام جهانی بود و بازیکنان تیم علیه او شورش کردند.

او با این حال حاضر نشد از سمت خود کناره‌گیری کند. اکنون رانیری در پاسخ به او گفته است: «اگر درباره اتوبوس‌ها بخواهید صحبت کنید، اتوبوسی که بهتر از همه می‌شناسم متعلق به ریمون دومنک است! مساله اخلاقی این است که اگر دومنک بخواهد درباره تئاتر حرف بزند، احتمالا به حرف او گوش می‌کنم اما وقتی درباره فوتبال حرف می‌زند؟ هرگز! هرگز! انتقاد برای مربی خوب است چون کمک می‌کند پیشرفت کنید اما بستگی به این هم دارد که چه کسی انتقاد می‌کند. وقتی شما رسانه‌ها از من درباره پارک کردن اتوبوس پرسیدید، من گفتم دو اتوبوس پارک می‌کنم. من هرگز ندیده‌ام یک خبرنگار بگوید خبرنگار دیگری بد است. شاید بین خودتان این مسائل را داشته باشید اما هرگز علنی نمی‌کنید اما دومنک... امان از دومنک!»

دومنک به این مشهور بود که بازیکنان را براساس ماه تولدشان انتخاب می‌کند! او حتی حاضر نشد روبر پیرس را دعوت کند چون متولد برج عقرب (آبان‌ماه) بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز