خبرگزاری کار ایران

بلوا در رشت؛

خریدار جدید سپیدرود کیست؟

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۰۸۸

شب گذشته خبر واگذاری باشگاه سپیدرود رشت به مالک جدید منتشر شد، اما سوال اینجاست که مالک جدید کیست؟

به گزارش ایلنا، تیمی که بعد از سال‌ها رنگ لیگ برتر را دید و حمایت مردمی در آن نقش بیشتری نسبت به حمایت مسئولان شهری داشته واقعا با مشکلات عدیده‌ای رو به رو است که سرمربی جوان این تیم را دو بار با تصمیم استعفا مواجه کرد.

شاید این مسئله خیلی پیش پا افتاده باشد اما سپیدرود تنها تیم لیگ برتری است که اسپانسر ندارد اما با این وجود از لحاظ نتیجه گیری با توجه به بودجه‌ای که باشگاه برای خرید بازیکن در اختیار علی نظرمحمدی قرار داده و شرایط سخت افزاری از جمله زمین مسابقه و زمین تمرین مناسب نتایج موفقی داشته است. ارتش سرخ که این روزها سربازهایش تنها برای حفظ آبرو می‌جنگند تا همین هفته گذشته از خیلی تیم‌ها که شرایط به نسبت بهتری دارند و مدعی هستند همانند استقلال و سپاهان بالاتر بود.

عمده این مشکلات و کمبودها جایی به صورت جدی نمایان شد که علی نظرمحمدی در نشست خبری پس از بازی برابر ذوب آهن اصفهان گفت: ما بهترین شرایط تیم سپیدرود را می‌بینیم، اما باید بگویم که شرایط پشتیبانی و مالی تیم ما اسفناک است. اینکه من سکوت کرده‌ام، به دلیل رضایتم نیست، بلکه باید بگویم اوضاع بسیار بسیار بحرانی است و خیلی‌ها خودشان را به خواب زده‌اند!

انگار این خیلی‌‌ها که تنها به این واسطه تیم مردمی را هیئت فوتبال گرفتند تا به مالک جدید واگذار کنند، تازه از خواب بیدار شدند که بازیکنان آنقدر از شرایط سختی مالی رنج می‌برند که از بیان آن خسته شده اند و تنها برای شادی دل هوادارانی که در سرما و گرما پشت این تیم بوده در زمین مسابقه حاضر می‌شوند. شب گذشته خبری امیدوار کننده اما مبهم و رمز آلود منتشر شد. تیمی که همیشه برای سفرهای خارج از استان باید منتظر پروازهای چارتر باشد، بالاخره خریدار جدید پیدا کرده و باشگاه با همین نام به آن شخص واگذار می‌شود.

اما مسئله اینجاست که مالک جدید کیست؟ چرا فرد حقیقی که قرار است باشگاه را تحویل بگیرد و قبول کرده بدهی‌های گذشته را پرداخت کند به هواداران معرفی نشد؟ اگر هنوز چیزی قطعی نیست و قرار است هویت این فرد مجهول الهویه باقی بماند و مدت کوتاهی برای هواداران دلخوشی ایجاد شود، لااقل تا زمان نهایی شدن آن صبر می‌کردند. با این خبر بازار شایعات در بین هواداران قوت گرفته و برخی با نام هایی که برایهواداران خاطره خوشی نداشت مواجه شدند. تمام امیدواری مسئولان فعلی سپیدرود می‌تواند صحت خبر انتقال باشد در غیر این صورت بعید نیست شرایط روحی بازیکنان هم بدتر هم شود و در این بین سپیدرود نظرمحمدی را روی نیمکت نداشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز