خبرگزاری کار ایران

نیمکت‌نشینی دوباره اخباری در سایپا

گلر محبوب تراکتورسازی به تبریز بر می‌گردد؟

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۱۳۴

نیمکت نشینی اخباری در سایپا خبرهای مربوط به بازگشتش به تبریز را قوت بخشیده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، محمدرضا اخباری، گلر سایپا روز گذشته در دیدار با سیاه‌جامگان یک بار دیگر نیمکت نشین شد تا شایعاتی که در مورد وی و جدایی‌اش در نیم فصل به گوش می‌رسد قوت بگیرد.

اخباری ابتدای فصل با وجود پافشاری خودش و مسئولان تراکتورسازی نتوانست در جمع سرخپوشان تبریزی باقی بماند و مجبور شد پس از پایان خدمتش برای ادامه قراردادش به سایپا برگردد. بازگشت اخباری به سایپا اما بازگشت خوبی نبود و این بازیکن نتوانست بازی‌هایی که در تراکتورسازی انجام داده بود را در جمع شاگردان دایی تکرار کند و عملکرد پر اشتباهی داشته است.

وی در دیدار با پرسپولیس با اشتباهاتش در شکست 2 بر صفر تیمش تاثیرگذار بود و بعد از آن در دیدار با نفت تهران و سیاه‌جامگان از روی نیمکت کار تیمش را دنبال کرد.

در هفته‌های اخیر خبرهایی در مورد بازگشت اخباری به تراکتورسازی شنیده می‌شود و حتی در دیدار دو تیم در فینال جام شهدا تماشاگران تراکتورسازی از وی درخواست بازگشت به این تیم را داشتند تا نشان دهد این بازیکن همچنان در تبریز محبوب است.

با توجه به اینکه تراکتورسازی نیاز به دروازه‌بان دارد و سایپایی‌ها هم از عملکرد او راضی نیستند به نظر می‌رسد باید بازگشت این بازیکن به تبریز را جدی گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز