خبرگزاری کار ایران

تکرار گل خاطره انگیز بعد از ۱۰ سال

شایان مصلح در نقش سپهر حیدری

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۱۷۵

مدافع پیش‌تاخته پرسپولیس گل با ارزشی برای این تیم در دیدار 6 امتیازی به ثمر رساند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرسپولیس روز گذشته موفق شد در جم مقابل تیم پارس جنوبی با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد تا بازی 6 امتیازی صدرنشینان لیگ برتر را به سود خود به پایان برساند.

این پیروزی در حالی نصیب سرخپوشان شد که بازی تا ثانیه‌های پایانی بدون گل در جریان بود ولی گل دقیقه 5+90 شایان مصلح، مدافع پیش تاخته قرمزها 3 امتیاز ارزشمند برای این تیم به ارمغان آورد.

این گل تماشاگران پرسپولیس را به یاد گل سپهر حیدری مقابل سپاهان انداخت که در هفته پایانی لیگ هفتم به ثمر رساند و سند قهرمانی این تیم را امضا کرد.

این دو گل شباهت‌های زیادی با هم دارد. اینکه مقابل یک تیم زردپوش که نزدیک‌ترین رقیب پرسپولیس در صدر جدول است به ثمر رسیده و گلزن آن یک مدافع پیش تاخته بوده است. دومین شباهت آن هم به ثمر رسیدن آن در ثانیه‌های پایانی وقت‌های تلف شده بازی است. جایی که شاید خیلی از هواداران این تیم دیگر از تغییر نتیجه بازی نا امید شده باشند و اتفاقا گل وقتی به ثمر می‌رسد که دیگر وقتی برای جبران در اختیار حریف نیست.

البته تفاوت عمده این دو گل ارزش آن است که سپهر حیدری در هفته پایانی لیگ برتر آن را به ثمر رساند، جایی که تکلیف قهرمانی تیم به طور قطع مشخص می‌شد ولی مصلح گلش را در هفته سیزدهم به ثمر رسانده و 17 بازی دیگر تا پایان فصل باقی مانده است و مشخص نیست چه اتفاقی خواهد افتاد.

با این وجود گل شایان مصلح هم گل کم ارزشی نبود و اگر پرسپولیس و پارس جم تا هفته پایانی لیگ برتر در کورس قهرمانی باشند و سرخپوشان با اختلاف امتیازی که در این دیدار رقم زدند قهرمان شوند، آنگاه مشخص می‌شود مدافع سرخپوشان چه کار با ارزشی انجام داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز