خبرگزاری کار ایران

نیمار و کاوانی به یکدیگر نیاز دارند

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۳۶۸

یکی از نخستین سوژه‌های جنجالی فصل جدید فوتبال اروپا، اختلاف نظر نیمار و ادینسون کاوانی دو ستاره خط حمله پاری‌سن‌ژرمن برای زدن پنالتی‌ها و ضربات ایستگاهی بود که داستان‌های زیادی درباره‌اش ساخته شد از جمله اینکه رییس باشگاه یک میلیون یورو به کاوانی داده است تا او قید زدن ضربات پنالتی و کاشته را بزند.

به گزارش ایلنا، اونای امری اما می‌گوید اختلافی میان دو مهاجم «باهوش» تیمش وجود ندارد و اینکه آنها به یکدیگر نیاز دارند. امری در کنفرانس خبری پیش از بازی حساس شاگردانش برابر موناکوی رده دومی که 6 امتیاز از مردان او عقب‌تر است، به خبرنگاران گفت: «نیمار و ادینسون هر دو کیفیت لازم برای تبدیل شدن به بهترین‌های دنیا را دارند. شخصیت آنها شدیداً روی عملکرد‌شان در زمین بازی تأثیر می‌گذارد. آنها باهوش هستند. آنها می‌دانند که به یکدیگر و البته سایر هم‌تیمی‌هایشان نیاز دارند تا در خط حمله تعادل برقرار کنند. آنها زمانی که توپ را در اختیار دارند، وظیفه‌شان را می‌دانند. آنها می‌دانند که در زمین بازی چگونه باید با هم‌تیمی‌هایشان ارتباط برقرار کرده و چگونه بهترین گزینه‌ها را برای نشان دادن توانایی‌هایشان به‌عنوان یک مثلث هجومی انتخاب کنند. برای من و خودشان خیلی مهم است که بدانند چگونه باید کنار یکدیگر بازی کنند. آنها دارند با بالاترین کیفیت و تمام توان‌شان برای تیم بازی می‌کنند.»

امری در پاسخ به سوالی درباره اختلاف نظر جنجالی دو بازیکن برای زدن ضربات پنالتی هم گفت: «این چیزها مسائل داخلی است و در داخل تیم هم می‌ماند. با بازیکنان صحبت کرده‌ام و تصمیمم را در مورد این موضوع به آنها توضیح داده‌ام.»

یکی دیگر از شایعات جنجالی که اخیراً درباره پاری‌سن‌ژرمن شکل گرفته، بحث رفتن نیمار از این تیم به مقصد رئال مادرید است که امری اینگونه به آن واکنش نشان داد: «چنین چیزی نیست. نیمار اینجاست و از وضعیتش هم راضی است.»

بازی امشب پاریسی‌ها برابر موناکو در استاده لویی دوم، نخستین بازی کیلیان امباپه، مهاجم PSG برابر تیم سابقش است. امری با توصیف این اتفاق به‌عنوان رویدادی خاص برای امباپه گفت: «من با کیلیان صحبت کرده‌ام. سبک بازی ما متفاوت است. قبلاً او در مرکز خط حمله بازی می‌کرد و حالا به جناحین متمایل است. بسیاری از تیم‌ها با خط دفاعی پرمهره بازی می‌کنند و فضاهای کمی را پشت سر مدافعان‌شان خالی می‌بینید. امباپه باید طرز استفاده از فضاهای کوچک را یاد بگیرد. او دارد خیلی خوب پیشرفت می‌کند. او به لطف درخشش‌اش در موناکو اینجاست اما حالا می‌خواهد در پاریس رشد کند.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز