خبرگزاری کار ایران

لیونل مسی: هرگز رئال را کنار نگذارید

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۳۷۹

لیونل مسی با وجود درخشش منچسترسیتی و پاری‌سن‌ژرمن در لیگ قهرمانان، رئال مادرید را از جمله بزرگترین رقبای بارسلونا در لیگ قهرمانان می‌داند. بارسلونا با دو تساوی بدون گل خارج از خانه در صدر گروه D قرار دارد و صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان را قطعی کرده.

به گزارش ایلنا، اگرچه تیم پپ گواردیولا و همچنین پاریس تنها تیم‌هایی هستند که پنج برد به دست آورده اند اما مسی که برای چهارمین بار توپ طلای اروپا را به دست آورده، رقیب همیشگی بارسلونا را دست کم نگرفته: «سیتی در کنار پاری‌سن‌ژرمن از قویترین تیم‌های این فصل هستند که خود را به‌عنوان مدعی تا اینجا مطرح کرده‌اند اما این رقابت‌ها سخت و طولانی است. من هرگز رئال مادرید را کنار نمی‌گذارم هر چند نتایجی که همه انتظار دارند تا به حال نگرفته‌اند. تردید ندارم که در پایان برای همه جام‌ها می‌جنگند، کاری که هر سال می‌کنند. بایرن هم تیم بزرگی است که خودش را می‌رساند اما این واقعیت دارد که امروز سیتی و PSG بهترین هستند.»

فوق‌ستاره آرژانتینی با 37 گل فصل قبل در لالیگا برای چهارمین بار بعد از سال‌های 2010 و 2012 و 2013 به توپ طلا رسید و با رکورد کریستیانو رونالدو برابر شد. او جایزه‌اش را از لوییس سوارس هم‌تیمی‌‌اش گرفت که سال قبل با 40 گل این جایزه را دریافت کرد.

او از هم‌تیمی‌هایش تشکر کرد: «همیشه گفته‌ام جوایز فردی را تیم می‌برد. اگر تیم خوب باشد ما می‌توانیم این جوایز را ببریم. واقعیت این است که این جایزه به همه اعضای تیم تعلق دارد. بدون کمک آنها نمی‌توانستم این گل‌ها را بزنم.»

ترسناک برای رقبای بارسلونا اینکه مسی احساس می‌کند با بالارفتن سنش بهتر می‌شود؛ در 12 بازی این فصل او همین تعداد گل زده. این بازیکن 30 ساله گفت: «همیشه گفته‌ام خودم را مهاجم نمی‌دانم. خوش شانس بوده‌ام که گل‌های زیادی زده‌ام.

فکر می‌کنم در زمین و بیرون آن رشد کرده‌ام. من در زمین چیزهایی به بازی خودم اضافه کرده‌ام و هر روز از اینکه فوتبالیست هستم، بیشتر لذت می‌برم.»

مسی به مسائل شخصی هم اشاره کرد، از خانواده و فرزندانش گفت و همچنین رژیم غذایی‌اش: «شکلات سخت‌ترین بخش آن است حتی همین حالا. من با شکلات خوردن مرتکب گناه می‌شوم.»

مسی در بازی چهارشنبه مقابل یوونتوس برای نخستین بار روی نیمکت بود و درک می‌کند که گاهی اوقات باید استراحت کند تا در پایان فصل توان و انرژی لازم را داشته باشد: «هر بار که روی نیمکت می‌نشینم اظهارنظرهای زیادی می‌شود چون معمولا بازی می‌کنم. خودم دوست ندارم بیرون باشم، می‌خواهم به تیم کمک کنم اما این را هم می‌فهمم که فصل طولانی است و باید بیشتر مراقب خودم باشم چون کار سخت‌تر می‌شود.»

او درباره بازی امشب با والنسیا گفت: «ما ابتدای فصل هستیم اما والنسیا تیم خیلی خوبی دارد با یک مربی توانا که ایده‌های مشخصی دارد و دقیقا می‌داند چه می‌کند.

آنها این مزیت را دارند که هفته‌ای یک بار بیشتر بازی نمی‌کنند بنابراین بازی خیلی مشکلی برای ما است بخصوص با توجه به جایگاه آنها در جدول اما ما هم انگیزه زیادی برای این بازی داریم و به دنبال پیروزی هستیم.»

در 9 سال اخیر رونالدو، مسی و سوارس کفش طلا را به دست آورده‌اند و تنها باری که کفش طلا به بازیکنی بیرون از لالیگا رسیده در فصل 2014-2013 بوده که سوارس به طور مشترک با رونالدو این جایزه را گرفت.

ترجمه: سید علی بلندنظر

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز