خبرگزاری کار ایران

پیروزی سخت سیتیزن ها در برابر هادرسفیلد

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۴۳۴

منچسترسیتی موفق شد در ادامه روند درخشان خود مقابل هادرسفیلد به پیروزی 2 بر یک دست یابد.

به گزارش ایلنا،  در دیدار پایانی هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس، تیم های هادرسفیلد و منچسترسیتی به مصاف یکدیگر رفتند.

منچسترسیتی موفق شد در دیداری که در ابتدا از هادرسفیلد عقب افتاده بود، در نیمه دوم با گل های آگوئرو و استرلینگ پیروز شده و فاصله 8 امتیازی با یونایتد را حفظ کند.

در ثانیه های پایانی نیمه اول و بر خلاف جریان بازی، این هادرسفیلد بود که روی ارسال یک کرنر از جناح راست، پرس شیندلر و اشتباه اوتامندی توسط مدافع آرژانتینی سیتی به یک گل به خودی دست یافت تا 45 دقیقه اول با یک گل به سود میزبان به پایان برسد.

در نیمه دوم سیتی حملات زیادی را روی دروازه حریف تدارک دید و خیلی زود به گل تساوی دست یافت.در دقیقه 47 خطا روی استرلینگ را آگوئرو از روی نقطه پنالتی تبدیل به گل کرد.

بازی هجومی سیتی ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 83  موفق شد به گل برتری دست یابد. گابریل در محوطه صاحب فرصت شد اما ضربه به سنگربان هادرسفیلد برخورد کرد و در برگشت توپ به شکل اتفاقی به استرلینگ برخورد کرد تا دروازه هادرسفیلد اینگونه باز شود.

در ادامه نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا سیتیزن ها این دیدار دشوار را با برتری 1-2 به پایان برسانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز