خبرگزاری کار ایران

تکذیب شایعه پناهندگی امیر والی

هم وزن آقایان مدال دارم/ چطور کارمند رسمی دولت می‌تواند پناهنده شده باشد؟

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۵۵۵

پیشکسوت جودوی ایران شایعه مربوط به پناهنگی خود را تکذیب و اعلام کرد از منبع این شایعه شکایت خواهد کرد.

 

امیر والی، پیشکسوت جودوی کشورمان در گفتگو با خبرنگار ایلنا در مورد مطلب منتشر شده اخیر در فدراسیون جودو مبنی بر اینکه او پناهنده است، اظهار داشت: گفته شده که بنده پناهنده شده ام. من مرداد سال ۷۸ و جهت شرکت در کلاس مربیگری و با هزینه شخصی به کشور ژاپن رفتم. پس از پایان کلاس و با توجه به این که اعتبار ویزای من ۶ ماهه بود، در آنجا مشغول فعالیت ورزشی شدم که قبل از پایان زمان اعتبار ویزایم به کشور بازگشتم.

قهرمان کاتای جودو جهان ادامه داد: بنده کارمند رسمی شرکت دخانیات هستم و سال ۹۰ بازنشسته شدم. حال چگونه می شود که بنده پناهنده شده باشم؟

وی با اشاره به این که هم وزن نویسنده مدال دارم، تصریح کرد: من از سال ۵۸ عضو فعال بسیج هستم و مسئولیت های متعددی نیز در بسیج داشته ام. ضمن این که دو سال هم در جبهه های حق علیه باطل، افتخار خدمت به میهن عزیز اسلامی ام دارم.

والی در پایان گفت: نویسنده این مطلب با شانتاژ افراد دیگر و دادن اطلاعات نادرست با آبروی دیگران بازی کرده است که امیدوارم بتواند در مراجع قضایی دلایل کافی برای این کار زشت و غیراخلاقی خود داشته باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز