خبرگزاری کار ایران

بیگی: رمز موفقیت نفت درستکاری آقای فکری است؛

خیلی راحت می‌توانیم صدر لیگ برتر را کسب کنیم!

asdasd
کد خبر : ۵۶۴۱۴۱

هافبک نفت مسجد سلیمان امیدوار است تا هواداران پرشور این تیم بار دیگر حضور در رقابت‌های لیگ برتر را تجربه کنند.

غلامعلی بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره یازدهمین پیروزی این فصل نفت مسجد سلیمان که برابر نساجی مازندران رقم خورد، گفت: خداراشکر با همدلی کادرفنی و بازیکنان و قوت قلبی که از هوادارنمان دریافت می‌کنیم این بازی را مقابل تیم با ریشه لیگ دسته یک پیروی شدیم. هوادارانمان به قدری در این بازی با اینکه کم بودند، شروع به تشویق کردند فضای خاصی را ساختند. یک بازی شش امتیازی را پشت سر گذاشتیم و در نیمه اول حتی می‌توانستیم سه گل به ثمر برسانیم.

بیگی درباره صدرنشینی مقتدرانه نفت مسجد سلیمان در لیگ دسته اول و قهرمانی در نیم فصل گفت: بازی‌های اول فصل به ما قوت قلب داد. صدرنشینی ما کادرفنی ماست و با تمریناتی که سرمربی و دستیارانشان قرار دادند صدر جدول را به ما اهدا کرده و رفاقتی که بین بازیکنان وجود دارد این تیم را کنار هم نگه داشته است. با این فضا خیلی راحت می‌توانیم صدر لیگ برتر را کسب کنیم! مانند همین فضا برای پارس جنوبی وجود داشته و آقای فکری با تفکراتی که دارند روز به روز آخر فصل بتوانیم هدیه خوبی به مردم مسجد سلیمان بدهیم. هیچ گاه نتایج ما اتفاقی نبوده که در این جای جدول هستیم. 

هافبک نفت مسجد سلیمان درباره همکاری با محمود فکری در لیگ دسته اول عنوان کرد: کار کردن با ایشان جزو افتخارات تمامی بازیکنان ماست به هر حال از نظر نکات اخلاقی آقای فکری یکی از بهترین ها هستند. همه بازیکنان از تاثیرگذاری سرمربی مان بهره برده اند. رمز موفقیت ما درستکاری آقای فکری است؛ کسی که به دنبال رسیدن حق به حقدار هستند. استعداد بازیکنان برای ایشان مهم‌ترین چیز است و آنقدر بازیکنان با رهبری خوب آشنا شده اند که در کار گروهی موفق بوده اند.

بیگی که در خط میانی نفت مسجد سلیمان عملکرد بی نظیری داشته درباره اهداف شخصی‌اش در آینده گفت: به هر حال آرزوی هر بازیکنی در هر سطحی پوشیدن پیراهن تیم ملی است و من هم از این ماجرا مستثنی نیستم. حمایت از جانب مدیریت و هواداران عالی بوده، باید با کم و کسری بسازیم چون تنها هدف ما لیگ برتری شدن نفت مسجد سلیمان است. جدی ترین هدف شاد کردن دل ایل بختیاری و مردم شهر مسجد سلیمان است تا بار دیگر نفت بختیاری به لیگ برتر برسد. قطعا اگر حمایتی وجود نداشت این نتایج رقم نمی‌خورد. در پایان باید بگویم که خوشجالم جواب اعتماد فکری را دادم. با نظر ایشان از پست دفاع راست به هافبک دفاهی تغییر پست دادم. قبلا زیر نظر آقای پاشازاده در این پست بازی کرده بودم و خداراشکر از این جهت مشکلی ندارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز