خبرگزاری کار ایران

اولین ترکش لغو بازی در کشور ثالث؛ تهدید به کناره‌گیری الوصل امارات

asdasd
کد خبر : ۵۶۴۲۷۷

مدیر باشگاه الوصل امارات تاکید کرد که این باشگاه تحت هیچ شرایطی در لیگ قهرمانان آسیا در ایران و قطر به میدان نخواهد رفت.

به گزارش ایلنا کنفدراسیون فوتبال آسیا با درخواست امارات و عربستان برای بازی کردن با تیم‌های قطری و ایرانی در زمین بی طرف مخالفت کرد. در جلسه اخیر کمیته اجرایی AFC مقرر شد که هر تیمی در لیگ قهرمانان آسیا باید در ورزشگاه خانگی خود از تیم حریف میزبانی کند و به این ترتیب قانون بازی کردن در زمین بی طرف لغو شد.

این تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا باعث اعتراض و واکنش بعضی از تیم ها شد. باشگاه الوصل امارات پس از این تصمیم تهدید به کناره گیری از لیگ قهرمانان آسیا کرد.

محمد العامری، مدیر باشگاه الوصل گفت‌: شرایط برای برگزاری بازی در ایران و قطر مهیا نیست و ما نمی توانیم بازیکنان خود را به این دو کشور بفرستیم. باشگاه‌های عربستان و اماراتی یک چهارم تیم‌های شرکت کننده در لیگ قهرمانان آسیا را تشکیل می‌دهند و اگر ما کنار برویم دیگر لیگ قهرمانان قوت و اعتبار خود را از دست می‌دهد.

مدیر باشگاه الوصل در پایان اضافه کرد: AFC چگونه می‌تواند چنین تصمیمی بگیرد؟ آنها سال قبل با بازی در زمین بی طرف موافقت کردند و الان چگونه مخالف هستند؟ ما به اعتراض خود ادامه‌ می‌دهیم حتی اگر کار به جاهای باریک کشیده شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز