خبرگزاری کار ایران

مجید جلالی در نشست خبری:

چه کسی گفته سه خارجی من در لیست مازاد هستند؟/ با تدبیر به مصاف استقلال می‌رویم

asdasd
کد خبر : ۵۶۴۴۲۶

سرمربی پیکان در نشست خبری پیش از بازی با استقلال شرکت کرد.

به گزارش ایلنا، مجید جلالی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال اظهار داشت: با وجود آنکه در دو بازی یک امتیاز گرفتیم؛ اما بازی‌های خوبی انجام دادیم و به همین دلیل امیدوارهستیم. بازیکنانی که در تمرین می‌بینم بسیار با انگیزه هستند و به آینده من را امیدوار می‌کنند. آنها ثابت می‌کنند که بازیکنان شایسته‌ای هستند و با تیم بزرگ استقلال بازی داریم.

جلالی در ادامه افزود: با وجود اینکه فردا می‌خواهیم با تیم بزرگی بازی کنیم ولی من این اطمینان را می‌دهم که یک بازی خوب،‌ منظم و جذاب را ارائه کنیم. 

وی در پاسخ به این سؤال که استقلال معمولا مقابل تیم‌هایی که بسته بازی می‌کنند دچار مشکل می‌شود و آیا قرار است فردا پیکان مقابل استقلال با همین حربه به میدان برود، گفت: ما به ظرفیت‌های خودمان نگاه می‌کنیم و به قابلیت‌های حریف؛ به همین دلیل روی همان اتفاقات کار می‌کنیم و سعی می‌کنیم روی چیزی تمرکز داشته باشیم که شانس ما را برای موفقیت افزایش دهد.بدون شک شما فردا شاهد تدبیر ما مقابل استقلال خواهید بود و فردا مشخص می‌شود که با چه شیوه‌ای مقابل استقلال بازی می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان  در مورد اینکه چرا پیکان بعد از 7 برد متوالی در دو بازی اخیرش نتوانست خوب نتیجه بگیرد، آیا بحث‌های حاشیه‌ای باعث شد چنین اتفاقی رقم بخورد یا مسائل دیگر، گفت: همه این مسائل در نتیجه نگرفتن ما دخیل بودند. در دو بازی اخیر مقابل نفت آبادان و استقلال خوزستان موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم ولی نتوانستیم مثل بازی‌های قبل از موقعیت‌هایمان سود ببریم. این مسئله یک چیز طبیعی در فوتبال است. اینکه در یک لیگ همیشه نمی‌توان در قبال بازی خوبی که می‌کنیم نتیجه بگیریم. در بردها و باخت‌های ما این اتفاق افتاده است. 

وی در مورد اینکه بعد از جدایی منشا از پیکان گفتید بازیکنان خارجی که می‌آورید در حد آنها هستند، اما این سه بازیکن در لیست مازاد قرار داشت، اظهار داشت: من از جمع این سه بازیکن فقط از یکی از آنها راضی نیستم. چه کسی می‌گوید که آنها در لیست مازاد هستند. دو بازیکن دیگر ما خوب هستند. اما آنها مصدوم بودند. در بازی با استقلال هم یاران آسیب دیده ما رسیدند اما در مسابقه با استقلال خوزستان نصف تیم را در اختیار نداشتیم. دو بازیکن محروم بودند و سه بازیکن‌مان مصدوم که اغلب آنها را برای بازی فردا در اختیار داریم. دو بازیکن خارجی ما خیلی خوب هستند.

جلالی در پایان درباره اینکه باسی از ابتدا مصدوم بود که به پیکان آمد یا نه،‌گفت:‌خیر این بازیکن مصدوم نبود. در بازی با سیاه‌جامگان هم فوق‌العاده بود. اما بعد از آن مصدوم شد و در تمرین تیم ما دچار مصدومیت شد. گروه پزشکی ما باید در مصدومیتش توضیح دهد. مصدومیت او زیاد طول کشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز