خبرگزاری کار ایران

مهدی تاج: این جایزه متعلق به کل فوتبال ایران است/ اینفانتینو هم با درخواست عربستانی‌ها مخالف بود

asdasd
کد خبر : ۵۶۴۵۳۲

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در مورد کسب عنوان فدراسیون برتر قاره آسیا صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران پس از انتخاب بهترین فدراسیون فوتبال آسیاش در بانکوک گفت: خیلی خوشحالم که این اتفاق افتاد. احترام می‌گذارم به فدراسیون‌های فوتبال ژاپن و کره‌جنوبی که هر دوی آنها می‌توانستند به این عنوان دست پیدا کنند. به‌ هرحال این نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا بود و ما از آنها تشکر می‌کنیم. امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه دهیم. این عنوان بهترین در آسیا برای همه فوتبالی‌های ایران است. برای همه بازیکنان، مربیان، مدیران، هیات فوتبال ها و ... در این موفقبت دخیل هستند. بهرحال ایران در این مراسم عنوان بهترین را به دست آورد نه مهدی تاج.

او در ادامه گفت: از همه رسانه‌هایی که از ما انتقاد کردند و آنهایی که به ما کمک کردند ممنونم. به‌ هرحال آنها هم انتخاب شدند و توانستند این عنوان را به دست بیاورند. انتقادات موجب رشد ما شد و در مجموع می‌توان گفت تمام کشور در این انتخابات موفق شدند عنوان بهترین را به دست بیاورند.

تاج درباره دستاوردهای حضور در جلسات یکی دو روز اخیر AFC گفت: همین الان با آقای اینفانتینیو هم صحبت می‌کردم ایشان هم مانند تمام مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا معتقد بودند فوتبال باید از سیاست جدا باشد و بازی های رفت و برگشت در تمام دنیا به مانند همیشه برگزار شود و آسیا هم از این قاعده مسثتنی نیست. چیزی که مهم است این است که در بحث afc نام ایران نبود و وقتی ما پرسیدیم گفتند به این دلیل که مسئله شما از قبل بوده و این کشورها اخیرا با هم درگیر شدند نام شما نیامده است.

 

او ادامه داد: اما چیزی مشخص است این است که تمام تیم ها باید به صورت رفت و برگشت در کشورهای یکدیگر به بازی بپردازند. این تصمیم اتفاقی است که افتاده و حالا باید دید afc پافشاری خواهد کرد که این اتفاق بیفتد یا خیر. بهرحال فوتبال برای همه مردم دنیاست و کسی نمی تواند آنها را از این حق محروم کند مگر اینکه امنیت نباشه اما  ما امنیت را به طور کامل داریم و حتی امنیت کشورهای عراق و سوریه را هم تامین کردیم و آنها نیز بازی های خود را در ایران برگزار کردند و کشورهای زیادی به همین دلیل به ایران آمدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز