خبرگزاری کار ایران

متأسفم در اصفهان که مهد فرهنگ است اینچنین بی‌اخلاقی‌هایی را شاهد هستیم

مکوندی: ویسی نبود، تیم را بیرون می‌کشیدیم

asdasd
کد خبر : ۵۶۴۸۲۶

مربی تیم استقلال خوزستان بابت شعارهایی که علیه عبدالله ویسی سرداده شد ابراز ناراحتی کرد.

به گزارش ایلنا، بهروز مکوندی که در غیاب عبدالله ویسی به نشست خبری پس از دیدار تیمهای استقلال خوزستان و سپاهان آمده بود درباره این دیدار گفت: قبل از اینکه به مسائل فنی بازی بپردازیم باید در خصوص مسائل غیراخلاقی در ورزشگاه‌ها صحبت کنم. متأسفم که در اصفهان که مهد فرهنگ و تمدن است اینچنین بی‌اخلاقی‌هایی را شاهد هستیم.

وی افزود: عملی که باعث شده انسان‌های خوب دیگر به ورزشگاه‌ها نیایند. اگر امروز به حرمت ویسی نبود اجازه نمی‌دادیم بازیکنان استقلال خوزستان به بازی ادامه دهند و تیم را از زمین خارج می‌کردیم.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان ادامه داد: همیشه مبارزه با بداخلاقی در رسانه‌ها مطرح می‌شود اما از یک جایی به بعد باید یک عکس العمل محکم در مقابل این کارهای زشت انجام داد. هواداران صادق ورزش به ورزشگاه‌ها نمی‌آیند و متأسفانه اجازه می‌دهند به کادرفنی، مسئولان و بازیکنان فحاشی کنند و خانواده آنها را مورد اهانت قرار دهند.

مکوندی در مورد شرایط این دیدار بیان داشت: می‌دانستیم مقابل تیمی به میدان می‌رویم که در خط حمله بسیار تکنیکی و سرعتی هستند واگر رو به جلو بازی می‌کردیم، بازیکنان سپاهان از فضای پشت خط دفاع ما برای رسیدن به گل استفاده می‌کردند.

وی گفت: همه کارها را خوب انجام دادیم و بعد از گلی که خوردیم جلو آمدیم که ممکن بود گل‌های بیشتری بخوریم ولی عطش سپاهان بعد از گل کمتر شد و ما هم از تک اشتباه آنها استفاده کردیم و به گل رسیدم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز