خبرگزاری کار ایران

پورموسوی: بازیکنان فولاد از جانشان مایه گذاشتند

asdasd
کد خبر : ۵۶۴۸۲۸

سرمربی فولاد خوزستان از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل سپیدرود ابراز رضایت کرد.

به گزارش ایلنا، سید سیروس پورموسوی پس از پیروزی 2 بر یک تیمش مقابل سپیدرود گفت: این برد شیرین را به بازیکنان خود تقدیم می‌کنم چون این دو هفته که برای ما حاشیه ایجاد کردند،‌ آنها تمرکز خود را از دست ندادند. 3 امتیاز بسیار حساسی کسب کردیم که باعث شد رتبه ما در جدول تکان بخورد. بازیکنان فولاد از جان برای موفقیت فولاد و خوشحالی مردم خوزستان مایه گذاشتند و این پیروزی را به آنها تقدیم می‌کنم.

وی در خصوص صحبت‌های نظرمحمدی که گفته بود که تیمش مستحق شکست در این دیدار نبوده است، تصریح کرد: تنها 10 دقیقه زیر فشار بودیم که آن هم طبیعی بود. تیمی که انتحاری بازی کند و می‌خواهد نبازد فشار می‌آورد. عقب‌نشینی ما ناخواسته و ناشی از ارسال‌های بلند سپیدرود به محوطه جریمه تیم ما بود. بازیکنان ما از لحاظ بدنی هم کم آوردند چون 3 بازی سخت متوالی را پشت سر گذاشتیم. خدا را شکر می‌کنم که از این دیدار هم با 3 امتیاز خارج شدیم.

سرمربی تیم فولاد با تمجدید از تیم سپیدرود گفت: بازیکنان ما نمی‌خواستند بازنده باشند ما بازی را خوب آغاز کردیم و زود به گل رسیدیم. پس از گل اول نیز یک موقعیت صددرصد را از دست دادیم. همچنین مجبور به دو تعویض اجباری شدیم پیمان شیرزادی و فرشاد جانفزا را به زمین فرستادیم. از کسب این پیروزی خوشحالم و مطمئن هستم که جوانان فولاد آینده این تیم را می‌سازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز