خبرگزاری کار ایران

قراب: روند استقلال رو به رشد است/ آرزو دارم به دور دوم صعود کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۶۴۸۳۰

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران پس از تساوی بدون گل شاگردان وینفرد شفر برابر پیکان اظهار داشت: مطمئن باشید روند استقلال رو به رشد است.

به گزارش ایلنا، جواد قراب پس از تساوی بدون گل استقلال مقابل پیکان تهران اظهار داشت: بازی استقلال از دید فوتبالی بسیار خوب بود. در نیمه اول آن چیزی که می‌خواستیم نبود و در نیمه دوم بازیکنان ما خیلی خوب و روان بازی کردند اما توپ ها گل نشد. 

وی ادامه داد: شانس آوردیم که داور آن پنالتی را اعلام نکرد وگرنه در ادامه کار سخت می‌شد.

قراب درباره اینکه از روند نتیجه گیری استقلال رضایت دارد یا خیر، عنوان کرد: از روند رضایت دارم اما دوست دارم بازی‌ها را برنده شویم. اصلا در فوتبال هدف گلزنی است و اگر بازی سه امتیازی را مساوی کنیم این یعنی باخت.

عضور هیئت مدیره استقلال در پاسخ به این سوال که با امتیازهایی که با سرمربیگری شفر از دست رفته این تیم نمی‌تواند به جمع مدعیان برسد، عنوان کرد: من فکر می‌کنم که شفر روز به روز بهتر می‌شود و بازیکنان را می‌شناسد و مربی فوق العاده ای است. مطمئن باشید روند استقلال رو به رشد است.

قراب درباره قرعه کشی جام جهانی روسیه عنوان کرد: دوست دارم ایران در گروه ساده‌ای حضور داشته باشد و آرزو دارم که به دور دوم صعود کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز