خبرگزاری کار ایران

مورینیو در نقش فیروز کریمی در منچستریونایتد

asdasd
کد خبر : ۵۶۴۸۴۷

سرمربی پرتغالی منچستر در نشست خبری با صحبت‌های عجیب خود یاد فیروز کریمی را برای فوتبالدوستان زنده کرد.

به گزارش ایلنا، روملو لوکاکو، برخلاف بسیاری از بازیکنان تیم‌های مطرح دنیای فوتبال حامی مالی شخصی برای کفش‌‌هایش ندارد و ژوزه مورینیو می‌گوید شاید همین موضوع سبب شده است که آمار گلزنی‌اش در بازی‌های احیر شیاطین سرخ افت کند.

لوکاکو سه‌شنبه شب در خانه واتفورد کفش‌های مشکی‌رنگ پوشیده بود که در تصاویر به نظر می‌رسید با یک ماژیک روی آرم شرکت نایکی را پوشانده است تا مجانی برای این شرکت تبلیغ نکرده باشد.

مورینیو درباره مهاجم 24 ساله تیمش گفت: «در این مقطع او هیچ قراردادی با هیچ برندی ندارد. به همین دلیل او دارد با کفش‌های مشکی‌رنگ بازی می‌کند. فکر می‌کنم او به یک برند نیاز دارد تا کفش‌های مناسب و پولی مناسب به او بدهد تا روند گلزنی‌اش را از سر بگیرد.» مورینیو ادامه داد: «قرارداد روملو به پایان رسیده است و حالا منتظر است پیشنهادی مناسب به او ارائه شود و به همین دلیل دارد با کفش‌های مشکی بازی می‌کند. با این حال جدا از شوخی، او دارد حیرت‌آور کار می‌کند. او بازیکنی حیرت‌آور با رویکرد حرفه‌ای حیرت‌آور، روی فرم و سختکوش است. بیشتر از این نمی‌توانم از او رضایت داشته باشم.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز