خبرگزاری کار ایران

خطیبی برکنار شد؛ معرفی سرمربی جدید ماشین سازی

asdasd
کد خبر : ۵۶۴۸۵۰

سرمربی ماشین سازی تبریز از سمتش برکنار شد و باشگاه عباس آقایی را به عنوان سرمربی جدید معرفی کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت باشگاه ماشین‌سازی تبریز، سعید حاجی‌زاده مدیرعامل باشگاه ماشین سازی با اشاره به برخی ناهماهنگی‌های به وجود آمده در اداره تیم و برگزاری تمرینات اظهار داشت: پس از برگزاری جلسه با زنوزی مالک باشگاه و بنا به صلاحدید او، مقرر شد به همکاری با رسول خطیبی پایان داده شود. همچنین عباس آقایی به عنوان سرمربی تیم انتخاب و در تمرین فردا (جمعه) به بازیکنان معرفی خواهد شد.

وی درباره جزئیات منجر به برکناری خطیبی توضیح بیشتری نداد و گفت: به هر حال دنیای ورزش و فوتبال با همه مشکلات و تلخی و شیرینی‌هایش، اخلاق حرفه‌ای خود را می‌طلبد که هر کسی با هر سابقه و مسئولیتی، باید خود را ملزم به رعایت آن بداند. هر کسی باید با صداقت و همدلی و پرهیز از حاشیه‌سازی، برای ارتقای تیم خود بکوشد.

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز با تأکید بر اینکه در هماهنگی با مالک باشگاه و با هوشمندی کامل از بروز حاشیه در تیم ماشین‌سازی جلوگیری خواهد شد، خاطرنشان کرد: در کنار بازیکنان و کادر فنی برای ارتقای روزافزون تیم ماشین‌سازی و جلب رضایت هواداران وفادار این تیم بزرگ و ریشه‌دار با کسب نتایج بهتر، از هیچ کوششی دریغ نخواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز