خبرگزاری کار ایران

رجب زاده: پنالتی گل می شد، به بازی بر می گشتیم

asdasd
کد خبر : ۵۶۵۱۴۷

کاپیتان ذوبی ها می گوید بعد از بازی با نفت فرصت و تعطیلی کمک خواهد کرد که به شرایط خوب برگردیم.

به گزارش ایلنا، مهدی رجب زاده پس از دیدار تیم های پرسپولیس و ذوب آهن در رابطه با بازی و شرایط خود و تیم به صحبت پرداخت. او گفت: به نظرم بازی را بد شروع نکردیم و بعد از اینکه گل اول را خوردیم تا قبل از گل دوم فرصت های خوبی داشتیم که در جریان بازی می توانستیم به گل برسیم که نشد، بعد از گل دوم هم یک پنالتی به دست آوردیم که فکر می کنم اگر آن پنالتی گل می شد تیم ما به بازی برمی گشت، وقتی آن توپ گل نشد تیم ما احساسی بازی کرد و همه بچه ها می خواستند حمله کنند و به گل برسند که پرسپولیس از این شرایط استفاده کرد و موقعیت های بعدی اش را گل کرد.

او ادامه داد: بعد از گل نشدن پنالتی مان فکر می کنم تیم مان به هم ریخت، بعد از گل سوم هم برگشت به بازی خیلی سخت بود. بهترین فرصت در زمان  2 ـ صفر که خیلی از تیم ها بعد از اینکه با این نتیجه گل دریافت می کنند بازی را هم به حریف واگذار می کنند، همان پنالتی بود که بهترین فرصت را از دست دادیم. طوری شد که کل بازی ضدحمله شده بود و ما توپ را می گرفتیم تا جلو برویم و بعد همان توپ ضدحمله پرسپولیس می شد.

کاپیتان ذوبی ها در رابطه با شرایط ناموفق تیم ذوب آهن گفت: بعضا برای تیم ها پیش می آید، ما سال های قبل این شرایط را داشتیم که نتیجه نگرفتیم و در شرایط بدی بودیم و ممکن است گریبان هر تیمی را بگیرد به طور مثال سال گذشته شرایط استقلال خوب نبود اما در ادامه نتایج شان تغییر کرد.

رجب زاده ادامه داد: خیلی وقت ها تیم های بزرگ با نفرات خوب دچار چنین شرایطی می شود و انشالله تیم ما از این شرایط خارج شود.

هافبک ذوبی ها در رابطه حضور در میدان به عنوان بازیکن جانشین گفت: بازیکنی که به زمین می رود با تمام وجود برای تیمش بازی می کند و اگر هم شرایطی نباشد که من به عنوان بازیکن قرار باشد در یک تیم بازی نکنم این دلیل نمی شود که من در زمین وظایفم را انجام ندهم. هر بازیکنی برحسب شرایطی که رو به رویش قرار دارد به زمین می رود و بچه های ما باتعصب هستند. حالا شاید بعضی از بازیکنانمان به دلیل سربازی نیم فصل از جمع ذوب آهن جدا شوند و دقیقا در جریان این موضوع نیستم؛ اما این را قبول ندارم و می دانم که همه ذوب آهنی ها با تعصب به میدان می روند و هیچ مشکلی از این بابت نیست.

او ادامه داد: من مصدومیتی برایم به وجود آمده و یکی، دو ماهی نبودم. امروز هم نمی دانم عملکردم در زمین چطور بود؛ ولی در یک نیمه ای که به میدان رفتم هرچه در توانم بود گذاشتم.

رجب زاده در رابطه با تعویض خود با مرتضی تبریزی گفت: تعویض من با تبریزی به نظر سرمربی برمی گردد و من نمی توانم درباره آن صحبت کنم، مربی می خواهد تیمش نتیجه بگیرد و دلم نمی خواست روزی که بازی می کنم هیچ اتفاقی رخ بدهد و این شانس من بود که هم تیم عقب بود و من هم به مرز آمادگی رسیدم و جای او به میدان رفتم. هر بازیکنی عکس العمل های خاص خودش دارد و من نمی توانم نظر بدهم.

او درباره پنالتی گل نشده ذوبی ها ادامه داد: بعضا شده که من پشت پنالتی قرار بگیرم و آن گل نشود، مرتضی همیشه تلاشش را می کند و برای هر کسی چنین اتفاقی پیش می آید.

کاپیتان ذوبی ها در پایان گفت: اگر بخواهیم واقع بینانه نگاه کنیم این است که ذوب آهن شرایط خوبی ندارد و ما تلاش می کنیم برای تیم شرایط را مساعد کنیم. بعد از بازی با نفت فرصت و تعطیلی کمک خواهد کرد که به شرایط خوب برگردیم. معلوم نیست که چه اتفاقی می افتاد اما همه مجموعه باشگاه، تیم و بازیکنان تلاش می کنند که از این شرایط خارج شویم و فکر می کنم از نظر نفری یکی از تیم های خوب لیگ هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز