خبرگزاری کار ایران

گل‌محمدی: ۳ امتیاز حق ما بود

پنالتی نفت، اصلا درست نبود / بازیکن خودشان به این تصمیم می‌خندید

asdasd
کد خبر : ۵۶۵۱۶۶

سرمربی تراکتورسازی به شدت از عملکرد داور بازی دیدار تیمش مقابل صنعت نفت عصبانی است.

به گزارش ایلنا، یحیی گل‌محمدی پس از تساوی  یک بر یک  تیمش مقابل صنعت نفت با حضور در نشست خبری، درباره این دیدار گفت: فکر می‌کنم پیروزی حق بچه‌های ما بود، چون خیلی از دقایق خوب بودیم، اما داور پنالتی گرفت که اصلاً پنالتی نبود. 3 امتیاز حق ما بود چون بعد از گلزنی به خوبی از گل دفاع می‌کردیم ولی داور پنالتی برای حریف گرفت که به گواه کارشناسان اصلا پنالتی نبود و قضاوت زیبای‌اش را با این اشتباه خراب کرد و راحت یک پنالتی که بازیکن خودشان به این تصمیم می‌خندید برای حریف گرفت.

وی افزود: تیم ما در جریان این بازی خوب دفاع کرد. با تمام کاستی‌هایی که داشتیم و در غیاب چند بازیکن تاثیرگذار کار سختی پشت سر گذاشتیم و گرفتن یک امتیاز در این بازی برایمان با ارزش بود و اگر داور شجاعانه سوت می‌زد، می‌توانستیم 3 امتیاز را بگیریم.

سرمربی تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: قدردان زحمات بچه‌های تیم هستم و به اتفاقات بازی‌های آینده امیدوارم.

گل محمدی درباره برنامه تراکتورسازی برای نیم فصل گفت: صد در صد برای تقویت تیم در نیم فصل تلاش می کنیم. فعلا یک بازی باقی مانده و بعد آن برای نقل و انتقالات تصمیم می‌گیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز