خبرگزاری کار ایران

در این دو بازی دو پنالتی برای ما نگرفتند

کمالوند: ما مستحق کسب ۳ امتیاز بازی بودیم

asdasd
کد خبر : ۵۶۵۱۷۱

سرمربی صنعت نفت می گوید تراکتورسازی فقط دو شوت به سمت دروازه ما زد که یکی از آن‌ها گل شد.

به گزارش ایلنا، فراز کمالوند، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بعد از تساوی تیمش برابر تراکتورسازی تبریز، در نشست خبری اظهار داشت: ما حاکم بازی بودیم و تراکتورسازی فقط دو شوت به سمت دروازه ما زد که یکی از آن‌ها گل شد. من این یک امتیاز را به آن‌ها تبریک می‌گویم. ما مستحق کسب ۳ امتیاز بازی بودیم.

او ادامه داد: ما اگر حرف بزنیم ما را جریمه می کنند. ما تا الان ۱۰ درصد قرارداد نگرفته‌مان را برای این جرائم دادیم. وقتی حرفی که در آن توهین نیست، چرا نباید در مورد داوری زده شود؟ کجای دنیا این اتفاق می‌افتد؟ حاج ملک در دو بازی در چهار هفته اخیر، داور بازی ما بوده است و در این دو بازی دو پنالتی برای ما نگرفته است.

وی اضافه کرد: آقای کمیته داوران و آقای کمیته انضباطی، ما اعتراض نمی‌کنیم ولی طرفداران و مجموعه صنعت نفت آبادان منتظر هستند تا برخورد کمیته داوران را با حاج ملک ببینند.

کمالوند درباره بازی امروز هم، اظهار کرد: من مدیون مردم تبریز بودم، هستم و خواهم بود. اگر من در فوتبال ایران مطرح شدم به لطف خدا و بعد از مردم تبریز و تیم تراکتورسازی بوده است. من فکر میکنم که در نیم فصل اول نسبت به آن چیزی که فکر می‌کردیم، امتیازات بیش‌تری به دست آوردیم. من نوید کسب رتبه تک رقمی را داده بودم که به آن می‌رسیم ولی برای نیم فصل دوم هیچ قولی نمی‌دهم، به این دلیل که شرایط مالی در این‌جا روز به روز بدتر می‌شود.

او ادامه داد: وقتی ما پول بازیکنان قبلی‌مان را نداده‌ایم چطور بازیکن جدید جذب کنیم؟ پارسال تا این موقع ۵۰ درصد قرارداد بازیکنان پرداخت شده بود اما تا الان فقط ۲۰ درصد به آن‌ها داده‌ایم. باید یک فکری به حال این تیم کرد. من تعهد دادم و به آن عمل کردم. وزارت نفت اگر علاقه‌ای به تیم داری ندارد تیم صنعت نفت را واگذار کند. ما نمی‌خواهیم به مشکلات تیم نفت تهران دچار شویم. وزارت نفت باید به‌صراحت موضع خود را در این خصوص اعلام کند. مطمئن باشید افرادی هستند که این تیم را تحویل بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز