خبرگزاری کار ایران

می‌توانند من را اخراج کنند، آماده هستم!

اظهارات متفاوت کی روش درباره قرعه ایران در جام جهانی

asdasd
کد خبر : ۵۶۵۲۴۸

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به قرعه جام جهانی روسیه واکنش متفاوتی داشت.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال ایران با قرعه کشی جام جهانی روسیه در گروه B این رقابت‌ها باید با اسپانیا، پرتغال و مراکش مصاف بدهد که به عقیده خیلی‌ها شاگردان کارلوس کی روش در گروه مرگ جام جهانی روسیه قرار دارند.

کارلوس کی روش که روز گذشته در کاخ کرملین شاهد این قرعه کشی بود طبق عادت همیشگی پس از همگروهی ایران با تیم‌های مطرح قاره اروپا و آفریقا در پیامی ویدئویی گفت: 

روز طولانی اما فوق العاده ای برای ما و تیم ملی بود، قرعه کشی خیلی هیجان انگیز و جذاب بود. بهتر از این نمی شد که با اسپانیا، پرتغال و مراکش بازی کنیم، این فرصت فوق العاده ای برای بازیکنان ما است تا نشان بدهند چرا خاص هستند و نشان بدهند لیاقت حضور در اینجا را دارند.

من مطمئن هستم که ما عالی کار خواهیم کرد، ما می خواهیم مثل همیشه حریف سختی باشیم، مهم نیست که در بازی چه اتفاقی می افتد، مطمئنم که در پایان هر بازی هواداران به تیم و بازیکنان افتخار خواهند کرد. از دیدگاه بازیکنان من فکر می کنم که خیلی هیجان زده هستند که مقابل اسپانیا، پرتغال و مراکش بازی خواهند کرد چرا که برای بازیکنان ایرانی فرصت منحصر به فردی است تا بتوانند با این بازیکنان و تیم های فوق العاده بازی کنند.

مطمئن هستم که در انتهای روز داستان تغییری نخواهد کرد، مهم نیست دیگران چقدر سعی می کنند من حرف نزنم، من اینجا هستم که بگویم ایران به یک برنامه آماده سازی خاص نیازمند است. به این اهمیت نمی دهم که آنها برای صحبت نکردن من چقدر تلاش می کنند. بازیکنان و طرفداران ایرانی لیاقت یک برنامه اماده سازی خاص را دارند، ما باید برنامه ای را اجرا کنیم که بازیکنان آماده بشوند، افتخار آفرینی کنیم و مردم را شاد نماییم و برای ایران افتخار کسب کنیم.

آنها می‌توانند من را اخراج کنند، من آماده هستم اما اینبار نظرم را اعلام می کنم چون هواداران ایرانی لیاقتش را دارند و همینطور بازیکنان لایق هستند که حمایت کاملی را برای رقابت در جام جهانی داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز