خبرگزاری کار ایران

خطیبی طلب 600 میلیونی‌اش از ماشین سازی را بخشید

asdasd
کد خبر : ۵۶۵۳۹۳

سرمربی سابق تیم فوتبال ماشین سازی تبریز طلب 600 میلیون تومانی خود از باشگاه ماشین سازی تبریز را بخشید.

به گزارش ایلنا، رسول خطیبی سرمربی پیشین تیم های فوتبال تراکتورسازی، گسترش فولاد و ماشین سازی تبریز پس از اینکه چندی پیش طلب دو میلیارد و دویست میلیون تومانی خود از باشگاه تراکتورسازی را بخشیده بود، این بار پس از پایان همکاری با باشگاه ماشین سازی تبریز، طلب 600 میلیون تومانی خود از این باشگاه را نیز بخشید.

خطیبی امسال به عنوان سرمربی، قرارداد 600 میلیونی با ماشین سازان منعقد کرده بود که تنها 30 میلیون از این میزان قرارداد خود را از باشگاه دریافت کرد. خطیبی که قرارداد خود با باشگاه ماشین سازی را فسخ کرد، مابقی مبلغ قرارداد خود به رقم 570 میلیون که از این باشگاه طلب داشت را بخشید.

رسول خطیبی نجات باشگاه ماشین سازی به دست مهندس زنوزی را هدف اصلی خود دانسته و عنوان کرده است که سر و سامان گرفتن باشگاه قدیمی ماشین سازی برای وی مهم تر از دریافت مبلغ قراردادش از این باشگاه بوده است. همانطور که اشاره شد، رسول خطیبی پیش از این در اقدامی قابل تحسین طلب دو میلیارد و دویست میلیون تومانی خود از باشگاه تراکتورسازی را نیز به جهت برطرف شدن مشکلات مالی این باشگاه بخشیده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز