خبرگزاری کار ایران

آل‌کثیر باید خودش به خودش کمک کند

حمید درخشان: شانس چندانی برای صعود نداریم/ برای فدراسیون نشین‌ها متاسفم که حق نفت را می‌خورند

asdasd
کد خبر : ۵۶۵۳۹۵

سرمربی نفت تهران در مورد شرایط تیمش و گروه‌بندی جام جهانی صحبت کرد.

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار روز گذشته مقابل پارس جم اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم و فرصت‌هایی روی دروازه ایجاد کردیم که می‌توانستیم به گل برسیم و برنده بازی باشیم ولی هوشیاری خط دفاع و دروازه‌بان حریف مانع از این کار شد. ضمن اینکه تیم من مشکلات خاص و همیشگی خودش را دارد در حالی که پارس‌جم حداقل از نظر مالی درگیر مشکلات این چنینی نیست و تمرکز بازیکنانش روی فوتبال است.

وی افزود: فراموش نکنید ما با یک تیم بالای جدولی بازی کردیم که یقه خیلی از تیم‌ها را گرفته است و قطعاً این بازی برای ما دشوار بود ولی در نهایت مساوی هم نتیجه بدی نیست.

سرمربی نفت در مورد ناکامی مهاجم گلزن این تیم در هفته‌های اخیر عنوان کرد: آل‌کثیر کمی افت کرده است و به خاطر عدم تمرکز است. من خیلی سعی دارم به او کمک کنم ولی قبل از من خودش باید به خودش کمک کند. طبیعتاً مشکلات مالی و مسائلی که برای تیم ما ایجاد شد تمرکز بازیکن را می‌گیرد و روی عملکردش تاثیر منفی می‌گذارد. با این حال مطمئنم او به روزهای اوج بر می‌گردد.

درخشان در مورد گروه‌بندی جام جهانی و قرعه‌ای که به ایران خورد عنوان کرد: در جام جهانی طبیعتا باید انتظار رویارویی با تیم‌های بزرگ جهان را داشته باشیم و تیم آسان وجود ندارد ولی قرعه‌ سختی به ما خورد و با این شرایط کارمان برای صود سخت شده و عملاً می‌توان گفت شانس چندانی نداریم. البته نباید هم نا امید باشیم و با بازی‌های تدارکاتی خوب می‌توانیم خودمان را آماده حضور مقابل هر حریفی بکنیم. ولی نتیجه گرفتن مقابل اسپانیا، پرتغال و حتی مراکش کار راحتی نیست.

وی در پایان با اشاره به حذف نفت از آسیا و رفتن ذوب‌آهن به این رقابت‌ها گفت: متاسفم برای افرادی که در فدراسیون نشسته‌اند و به این راحتی حق نفت و بازیکنان این تیم که برای قهرمانی زحمت کشیدند را خوردند. دست به هر کاری می‌زنند تا حق نفت را پایمال کنند و دم از فوتبال پاک می‌زنند. ذوب‌آهن را هم دیدید که چطور نتیجه گرفت و تفاوت چندانی از نظر فوتبالی با ما ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز