خبرگزاری کار ایران

نصرتی: برابر اسپانیا هیچ شانسی نداریم

asdasd
کد خبر : ۵۶۵۵۰۷

مدافع سابق تیم ملی ایران شانس پیروزی شاگردان کارلوس کی روش برابر اسپانیا را بسیار کم دانست.

محمد نصرتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره همگروهی ایران با اسپانیا، پرتغال و مراکش در جام جهانی روسیه اظهار داشت: دوست داشتم با دو تیم همگروه نشویم؛ اسپانیا و آلمان. من هم مانند بقیه فکر می‌کنم و در گروه واقعا سختی قرار گرفته‌ایم. اسپانیا چون در سید دو بود یکی از قدرتمندترین تیم‌های حال حاضر دنیاست. چون دوره‌ی گذشته در کسب نتیجه ناکام بودند این دوره شرایط ویژه‌ای را در نظر دارند تا مقتدرانه از گروه صعود کنند. مقابل اسپانیا شانس بسیار کمی داریم.

وی ادامه داد: همه ما از کیفیت بازیکنان این کشور آگاه هستیم و اکثر آنها در لالیگا بازی می‌کنند. در مورد پرتغال آنها همانند اسپانیا در مالکیت توپ قوی نیستند ولی برنامه خاص خودشان را دارند. قهرمان یورو 2016 هستند و روی ضربات ایستگاهی قدرت بالایی دارند. بهترین بازیکن دهه اخیر ار در اختیار دارند.

نصرتی که در جام جهانی 2006 مدافع تیم ملی ایران بود و سابقه قرار گرفتن برابر تیم ملی پرتغال در مرحله گروهی را در کارنامه‌اش دارد، افزود: در آن زمان لوئیز فیگو ستاره آنها بود علاوه براینکه رونالدو، دکو، پائولتا و بازیکنان مطرحی در اختیار داشتند. معتقدم بازی با پرتغال نسبت به اسپانیا به مراتب آسانتر است اما استارت ما مقابل مراکش است.

نصرتی خاطرنشان کرد: اگر در بازی آغازین مقابل مراکش که در مرحله گروهی شکستی نداشته خوب ظاهر شویم می‌توانیم اعتماد به نفس بالایی در اختیار داشته باشیم. زمانی که در النصر بازی می‌کردم چند بازیکن مراکشی داشتیم که ترکیبی از سرعت و تاکتیک بودند. آنها می‌توانند خطرناک ظاهر شوند چون موذیانه بازی می‌کنند. اگر چند بازی با تیم‌های مطرح داشته باشیم می‌توانیم آماده سازی را با شرایطی فوق العاده ای به پایان برسانیم. آقای کی روش ساختار دفاعی خوبی تشکیل داده اند و طبیعی است تسلیم اسامی بزرگ نمی‌شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز