خبرگزاری کار ایران

خدا را شکر که چشمی را داریم

شفر: ایران جرات داشته باشد می‌تواند صعود کند/ نباید مثل فصل گذشته استقلال و پرسپولیس 6 و 4 گل دریافت کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۶۵۶۷۷

وینفرد شفر در حاشیه تمرین امروز درباره قرعه ایران در جام جهانی روسیه صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، وینفرد شفر در پایان تمرین امروز استقلال تهران گفت: در گذشته از عقب ما خوب بازی نمی کردیم، فرصت های گلزنی که داشتیم دوباره خوب از آنها استفاده نکردیم، مجبور به تعویض شدیم برای اینکه یکی از بازیکنان ما خسته شده بود. مجبور به تعویض بازیکنمان در خط حمله شدیم که بتوانیم قدرت بیشتری داشته باشیم. نکته مثبت این است که ما باز محکم بازی کردیم.

 

تمرین گلزنی می‌کنیم

مهمترین مساله بازی قبلی این بود که ما بازهم گل نخوردیم. ما تمرین گلزنی می کنیم ولی بازیکنان ما نگران و عصبی بازی می کنند. من همیشه می گویم در حملات باید یک نفرعقب باشد تا از حملات استفاده کند. درخواست ما از داریوش این است که از خط هافبک فشار بیاورد چون او قدرت ما در این خط است. و همینطور که داریوش در حال حمله است و فشار می آورد امید هم که بازیکن ملی است از عقب اضافه شود تا بتوانیم حملات پرفشارتری را ایجاد کنیم. نکته‌ی مهمی که در تمرین امروز بود اینکه ما به خط حمله ی خود متذکر شدیم و یاد دادیم که خیلی عجله نکنند و سعی کنند تکنیکی تر توپ را کنترل کنند و به دروازه ضربه بزنند و این مهم ترین تمرین ما برای بازی بعدی بود.

 

به لیاقتمان می‌رسیم

مهمترین مسئله این است که ما پیشرفتی را آغاز کرده ایم و در تمرینات به طور جدی کار می کنیم و بازی به بازی بهتر می شویم و تمرکزمان را افزایش داده ایم. مهمترین مطلب برای ما این است که ضمن تمرکزی که روی بازیکنان داریم، گام به گام پیش برویم و خودمان را آماده می کنیم برای بازی های سخت تر و جدی تر در خارج از لیگ ایران. نمی گویم بازی هایمان مثل پرسپولیس 6 بر یک یا 4 بر صفر می شود اما به آن چیزی که لیاقتش را در صدر جدول داریم، خواهیم رسید.

 

برابر سپاهان تعویض خواهیم داشت

مهم ترین موضوع این است که طبیعتا برای بازی بعدی تعویض خواهیم داشت تا انگیزه به بازیکنان بدهیم تا آنها خود را آماده کنند. ما تمرینات خصوصی و خاصی برای بازیکنان در تمامی پست ها در نظر گرفتیم.  مهم ترین موضوع این است که تا چهارشنبه فرصت داریم روی ضربات سر و ایستگاهی و روی بازیکنان خط حمله تمرکز کنیم و تمرینات بیشتری انجام دهیم.

 

خدا را شکر که چشمی را داریم

مهمترین مسئله و شانس بزرگ برای ما این است که بازیکن ما در بازی با پیکان دچار یک خطای شدید شد اما ما می توانیم از آن که بازیکن بسیار مهمی برای ماست در بازی بعدی هم استفاده کنیم. مهمترین مطلب درباره بازی قبلی تصمیمی است که داور گرفت. من به او تبریک می گویم چرا که آن موقعیت اصلا پنالتی نبود اما وی تصمیم درست را گرفت.

 

قرعه کشی جام جهانی

او درباره قرعه تیم ملی در جام جهانی گفت: مهمترین مطلب این است که اولین بازی ایران برابر مراکش است و آن دو کشور همسایه با هم بازی می کنند. ایران باید در دیدار ابتدایی به پیروزی برسد. هر 32 تیمی که به جام جهانی رسیدند تیم های قدرتمندی هستند و شک نکنید اگر ایران خودباوری داشته باشد می تواند از این گروه صعود کند. من قبلا به این موضوع اشاره کردم. اگر ایران برنده بازی اول باشد و این جرات را داشته باشد که به برد دست پیدا کند، نتیجه خوبی می گیرد و می تواند از مرحله گروهی صعود کند.

 

گروه آلمان

آلمان از گروه خودش صعود خواهد کرد. آلمان باز هم خوش شانسی آورد. سال ها در نزدیکی مکزیک حضور داشتم و می دانم مکزیک تیم قوی است اما آلمانی ها عقیده دارند که باید تا لحظه آخر بجنگند و من مطمئن هستم که آلمان صعود خواهد کرد.

 

قرعه کشی لیگ قهرمانان

اگر قرار باشد مثل بازی با العین بازی کنیم دوباره 6 گل دریافت می کنیم. نباید مثل فصل گذشته استقلال و پرسپولیس 6 و 4 گل دریافت کنیم و دنبال این موضوع هستیم. توپ های بلند فایده ای ندارد و ما داریم استایل بازی مان را عوض می کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز