خبرگزاری کار ایران

تراکتورسازی و 90 دقیقه تا پایان کابوس یکساله

asdasd
کد خبر : ۵۶۵۶۸۳

تراکتورسازی پس از دیدار هفته پانزدهم می‌تواند اقدام به خرید بازیکن کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتورسازی به دلیل پرونده بدهی‌های خود و با حکم فیفا از پنجره زمستانی و تابستانی سال 2017 محروم بود و نیم فصل لیگ شانزدهم و شروع فصل هفدهم در حالی نتوانست بازیکن جدیدی به خدمت بگیرد که در این میان امید عالیشاه، احمد نوراللهی، سجاد شهباززاده، هاشم بیک‌زاده، سروش رفیعی، محمدرضا اخباری، خالد شفیعی، سعید آقایی، جاسم کرار و ادینیو را از دست داد و مجبور شد از تیم‌های پایه خود بازیکن جایگزین آنها کند.

این موضوع در عملکرد تراکتورسازی و نتایج این تیم تاثیر منفی بسزایی گذاشت و باعث شد سرخ‌های تبریزی از یک تیم مدعی به یک تیم نیمه دوم جدول تبدیل شوند و بی‌تجربگی و کم‌تجربگی بازیکنان پیروزی‌های مهمی از این تیم بگیرد.

با توجه به بسته شدن پرونده بدهی‌ها محرومیت یک ساله تراکتورسازی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در نیم فصل تمام شده و این تیم می‌تواند مجدداً اقدام به خرید بازیکن کند.

تراکتورسازی نماینده فوتبال ایران در آسیاست و با توجه به حذف نفت و سهمیه 3+1 ایران مستقیما وارد مرحله گروهی می‌شود و نیاز به تقویت اساسی دارد. اخبار از گوشه و کنار این باشگاه حکایت از آمادگی حضور فعال در نقل و انتقالات دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز