خبرگزاری کار ایران

فرانچسکو توتی: رویای من و رونالدو بازی کنار هم بود

asdasd
کد خبر : ۵۶۵۷۲۰

کاپیتان سابق تیم فوتبال رم می‌گوید یکی از بزرگترین حسرت‌های دوران بازیگری‌اش بازی کردن در کنار یک بازیکن خاص بوده است.

به گزارش ایلنا،  فرانچسکو توتی که در پایان فصل گذشته و در سن 40 سالگی کفش‌هایش را آویزان کرد،

در گفت‌‌و‌گویی مفصل با روزنامه کوریره دلاسرا گفت: «همیشه این را گفته‌ام. تنها کاری که حسرت انجامش در دوران بازیگری بر دلم ماند، نداشتن فرصت بازی در کنار رونالدو نازاریو بوده است. این رویای من بود و البته رویای او هم بود. او گل‌های زیادی می‌زد اما اگر با من هم‌تیمی بود، مطمئناً می‌توانست گل‌های بیشتری بزند.»

فرانچسکو توتی: رویای من و رونالدو بازی کنار هم بود

توتی و رونالدو نازاریو هفت بار با هم روبه‌رو شدند که تمامی آنها در رده باشگاهی بود و در 4 مورد آنها رونالدو پیراهن اینتر را به تن داشت، در دو مورد دیگر برای رئال مادرید توپ می‌زد و یک بار دیگر هم برای میلان بازی می‌کرد. توتی اما در تمام این مصاف‌ها تنها یک بار طعم پیروزی برابر رونالدو را چشید که پیروزی یک بر صفر رم در خانه رئال مادرید در مرحله گروهی لیگ قهرمانان سال 2002 بود.

کاپیتان سابق رم در ادامه به ناکامی تیم ملی ایتالیا در صعود به جام جهانی 2018 روسیه اشاره کرد و گفت: «واقعاً قلبم به درد آمد وقتی نتوانستیم به جام جهانی صعود کنیم. مانند همه ایتالیایی‌ها، هرگز فکر نمی‌کردم نتوانیم به جام جهانی برویم. این اتفاق روی دنیای فوتبال تأثیر گذاشت. تماشای جام جهانی از تلویزیون بدون حضور ایتالیا در آن رقابت‌ها حس عجیبی خواهد داشت.»

او که اکنون به‌عنوان دستیار مونچی، مدیر ورزشی باشگاه رم فعالیت دارد، در پاسخ به این سوال که اگر این فصل رم قهرمان نشود، ترجیح می‌دهد کدام تیم قهرمان کالچو شود، گفت: «من ناپولی را ترجیح می‌دهم. فکر می‌کنم که در تورین مردم از گرفتن جشن قهرمانی (6 سال متوالی) خسته خواهند شد. در ناپل اما مردم 100 سال است که انتظار قهرمانی را می‌کشند. من دوست دارم امسال یک تیم از جنوب کشور قهرمان شود. اینتر؟ خب نه، اینتر نه.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز