خبرگزاری کار ایران

بازی‌های خانگی ما کابوس حریفان شده؛

عسکری: نقش فکری در نتیجه گیری نفت توصیف ناپذیر است

asdasd
کد خبر : ۵۶۵۷۸۸

عباس عسکری، بازیکن نفت مسجد سلیمان، درباره نتیجه گیری با محمود فکری در لیگ دسته اول گفت: آقای فکری تاثیر بسزایی روی روحیه جنگنده ما داشتند و نقش حاج محمود در نتیجه گیری ما توصیف ناپذیر است.

عباس عسکری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره حساس برابر بادران تهران در هفته شانزدهم لیگ دسته اول گفت: در بازی‌های خارج و داخل خانه فقط و فقط برای سه امتیاز حاضر می‌شویم، این ذهنیت به تمامی بازیکنان تیم منتقل شده است که به جز پیروزی چیز دیگری ما را راضی نمی‌کند. به حساسیت این بازی هم واقفیم و اگر به نتیجه نرسیم اختلاف امتیازمان با تیم دوم کمتر می‌شود.

وی ادامه داد: در بازی برابر بادران همه برای پیروزی یکدل شده اند و ان شاء الله امروز برنده شویم تا ضمن اینکه فاصله امتیازمان را کم می‌کنیم در نیم فصل دوم هم کار راحتی داشته باشیم.

بازیکن نفت درباره صدرنشینی مقتدرانه زردپوشان در لیگ دسته اول عنوان کرد: قبل از اینکه بخواهیم فصل را شروع کنیم برای این صدرنشینی نقشه داشتیم. آقای فکری هم خیلی خوب بازیکنان مورد نظر را جذب کردند. طی زمانی که مشخص شده بود تمرینات را آغاز کردیم و بازی‌های دوستانه این پروسه را تکمیل کردند. رمز پیروزی ما این است که آقای فکری طوری بازیکنان را آماده کرد‌ه‌اند که در هر بازی بیست بازیکن برای قرار گرفتن در زمین مشکلی ندارند.

عسکری درباره همکاری با محمود فکری در لیگ دسته اول گفت: کار کردن با آقای فکری هر چه جلوتر می‌رویم آنقدر راحت می‌شود که همه بازیکنان واقف هستند که سرمربی در زمین چه چیزی می‌خواهد. نفهمیدیم که این چهارماه چطور گذشته و آقای فکری تاثیر بسزایی روی روحیه جنگنده ما داشتند. نقش حاج محمود در نتیجه گیری ما توصیف ناپذیر است.

عباس عسکری درخصوص قهرمانی نفت در نیم فصل اول رقابت‌ها عنوان کرد: قهرمانی در نیم فصل خوش حالی دارد اما نه جام گرفته‌ایم و نه هنوز به لیگ برتر صعود کرده‌ایم. به هر حال فعلا به لیگ برتر فکر می‌کنیم. حمایت‌ها هواداران از ما به حدی است که بازی‌های خانگی برای حریفان کابوس شده است. حمایت از طرف باشگاه آیتم‌هایی که لازمه کار باشگاه بوده درست شده و کل مجموعه نفت یک تیم هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز