خبرگزاری کار ایران

رونالدو پنجمین توپ طلا را کسب می‌کند

پرز: رئال مادرید پرطرفدارترین تیم جهان است / هرگز تسلیم نمی‌شویم

asdasd
کد خبر : ۵۶۶۱۵۷

رئیس باشگاه رئال مادرید معتقد است باشگاه اسپانیایی در برهه هیجان انگیزی قرار دارد.

به گزارش ایلنا، رئال مادرید شب گذشته برابر اتلتیکو مادرید به تساوی دست یافت تا فرصت کاهش اختلاف امتیاز با بارسلونا صدرنشین را از دست بدهد و صدای منتقدان دوباره بلند شود.

فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، در خصوص شرایط فعلی باشگاه رئال مادرید گفت: شما در حال حاضر شاهد چیز منحصر به فرد از باشگاهی هستید که 12 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کسب کرده است. این باشگاه یک علامت بزرگ در حافظه مادریدیست‌ها ایجاد کرده، کارهای غیرممکنی انجام دادیم؛ تکرار قهرمانی در چمپیونز لیگ و سه بار قهرمانی در چهار سال.

وی ادامه داد: آخرین این قهرمانی‌ها یکی از بهترین‌ها بود و نشان می‌دهد که تمایل ما به رشد و بهبود است. ما قبلا هم سوپر جام اروپا و اسپانیا را کسب کرده‌ایم. این تیمی است که می‌تواند رویای خود را با یک مربی فوق العاده که یکی از نمادهای بزرگ باشگاه ماست، حفظ کند. زیدان بهترین رهبر تیم است و رونالدو هم شبیه به اوست. او بهترین گلزن تاریخ رئال است، برای دومین بار جایزه بهترین بازیکن سال را به دست آورد و پنجمین توپ طلا را هم کسب می‌کند.

پرز افزود: در طول تاریخ 115 ساله باشگاه همواره در سطح اول جهان بوده‌ایم و بدون وحدت در زمان‌های دشوار موفق نخواهیم شد. چنین وفاداری در باشگاه رئال مادرید مقدس است. ما در سراسر جهان بیشترین طرفداران را داریم. ما هرگز تسلیم نمی‌شویم و ستون‌های باشگاه رئال مادرید بر پایه احترام، کار گروهی و همبستگی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز