خبرگزاری کار ایران

خودسوزی به سبک ارتش اینستاگرامی/ از بیک زاده تا بیرانوند؛ از مسی تا آسنسیو

asdasd
کد خبر : ۵۶۶۱۶۶

علیرضا بیرانوند هم مانند بیک زاده سوژه فضای مجازی شده است.

به گزارش ایلنا، مراسم قرعه کشی جام جهانی 2018 روسیه برگزار شد و تیمهای حاضر در این رقابت ها هم گروهی های خود را شناسایی کردند.

در این بین تیم ملی ایران هم در گروه دوم با پرتغال، اسپانیا و مراکش هم گروه شد. گروهی که برای ما سخت ترین گروه در تاریخ حضورهایمان در جام جهانی بوده است.

بعد از این قرعه کشی موجی از واکنش های گوناگون مجازی به این اتفاق رخ داد. خیلی از کاربران ایرانی به صفحه اینستاگرام کافو هجوم بردند و به زبان خودشان از قرعه ای که او برداشته بود شکایت کردند و عده ای دیگر نیز شروع به ساختن جوک برای تیم ملی کردند و رویارویی ایران با دو قدرت حاضر در گروه را به سخره گرفتند.

در ادامه علیرضا بیرانوند به سوژه مردم تبدیل شد. اتفاقی که چهار سال قبل برای هاشم بیک زاده رخ داده بود. وقتی که در ویژه برنامه قرعه کشی چو افتاد که بیک زاده باید مسی را مهار کند و همین یک جمله آتشی بود زیر خاکستر ماجرایی که انتهایش چندان جالب نبود. به پیج مسی حمله شد و بیک زاده از هر طرف مورد هجوم قرار گرفت و به سخره گرفته شد. سر آخر هم این بازیکن باتجربه به دلیل مصدومیت نتوانست برای ایران به میدان برود.

حالا بیرانوند چننی روزهایی را تجربه می کند. یکی می گوید اوم به هیچ یک از شوت های آسنسیو نه نمی گوید و دیگری ادعا می کند او در برابر هیچ یک از بازیکنان یارای مقاومت ندارد. در یک پیام اشاره می شود که باید جام جهانی را ببینیم که بیرانوند درش حضور دارد ولی بوفون نه!

همه این شوخی و جوک ها در حالی ساخته و دست به دست می شود که بیرانوند هموطن ما محسوب می شود و قرار است به احتمال زیاد از دروازه تیم ملی ما در مهمترین رویداد فوتبالی جهان دفاع خواهد کرد. آیا این شوخی ها و تخریب ها چیزی جز تشویش ذهن گلر ایرانی و از دست رفتن اعتماد به نفس به همراه دارد؟

شاید بهتر باشد در این زمینه دیگر مرتکب اشتباه نشویم و بیرانوند را به بلای بیک زاده دچار نکنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز