خبرگزاری کار ایران

بازگشتی دیگر برای تیم گواردیولا

منچسترسیتی 2 - 1 وستهام ؛ این منچسترسیتی توقف ناپذیر!

asdasd
کد خبر : ۵۶۶۲۱۵

منچسترسیتی در ادامه روند درخشان خود این بار موفق شد 2 بر یک وستهام را شکست دهد.

به گزارش ایلنا، از هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد میزبان وستهام بود و توانست با نتیجه 2 بر یک مهمانش را شکست دهد.

در این دیدار هم سیتی به مانند هفته های گذشته ابتدا از حریف خود عقب افتاد و  با گلزنی در دقایق پایانی موفق به کسب 3 امتیاز شد.

دقیقه 44  روی ارسال کریسول، اوگبونا مدافع ایتالیایی وستهام با پروازی تماشایی بالاتر از مدافعان سیتی گل اول را به ثمر رساند تا چکش ها با برتری 0-1 به رختکن بروند.

با شروع نیمه دوم سیتیزن ها  برای جبران آمدند و در دقیقه 55 به گل تساوی رسیدند.حرکت دیدنی گابریل و ارسال عرضی او به دهانه دروازه با ضربه تمام کننده اوتامندی همراه بود تا تیم گواردیولا به گل تساوی برسد.

پس از این گل سیتی به حملات خود ادامه داد و در دقیقه 82 به گل برتری دست یافت. روی ارسال دی بروین، داوید سیلوا با پرتاب خودش موفق شد گل دوم سیتیزن ها را در خانه وستهام به ثمر برساند تا سیتی به یک پیروزی دیگر دست یابد.

شاگردان گواردیولا با این برد جمع امتیازات خود را به عدد 43 رساندند و جایگاه خود را در صدر جدول مستحکم تر کردند. منچستر یونایتد با 35 امتیاز نزدیک ترین رقیب این تیم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز