خبرگزاری کار ایران

ادامه‌ی کابوس مهدی رحمتی برابر سپاهان

asdasd
کد خبر : ۵۶۶۶۳۲

مهدی رحمتی فکرش را نمی‌کرد، نیمکت نشینی او در استقلال طولانی شود.

به گزارش ایلنا، او که زمان علیرضا منصوریان هم نیمکت نشین شده بود، خیلی زود به دروازه استقلال برگشت اما این‌بار شرایط فرق می‌کند، چرا که سیدحسین حسینی آماده درون دروازه قرار گرفته و رحمتی به نیمکت نشینی عادت کرده است.

رحمتی اما برخلاف سال‌ گذشته حاشیه‌ زیادی ایجاد نکرده و در سکوت تمریناتش را پیگیری می‌کند. این دروازه‌بان اما رفتار جالبی هم با حسینی دارد و هر بار او را تشویق می‌کند.

روز شنبه در تمرین استقلال، وقتی امید نورافکن شوت محکمی در فاصله دو متری دروازه زد، حسینی با عکس‌العملی زیبا این توپ را دفع کرد. نورافکن که برای حسینی دست می‌زد، با صدای رحمتی روبه‌رو شد که به او می‌گفت، « باید هم دست بزنی، چون هر کسی این توپ را نمی‌گیرد.» رحمتی سعی می‌کند اینطور نشان دهد که در کنار تیم است و نمی‌خواهد برای استقلال حاشیه درست کند.

شاید شرایط برای کاپیتان اول استقلال در نیم فصل دوم بهتر شود. در حال حاضر دروازه‌بان اول استقلال حسین حسینی است، بازیکنی که به تازگی مورد توجه کی‌روش هم قرار گرفته و امیدوار است که بتواند چمدان خود را برای بازی‌های جام جهانی ببندد. برخلاف خط حمله استقلال این روزها خط دفاع و دروازه‌بان این تیم خوب کار می‌کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز