خبرگزاری کار ایران

پارس جنوبی فرصتی بزرگ برای عیار مدعی نیمکت بارسلونا!

asdasd
کد خبر : ۵۶۶۶۴۰

سرمربی جدید مشکی‌پوشان برابر شگفتی ساز این فصل فرصت بزرگی دارد تا عیار مربیگری خود را به نمایش بگذارد.

به گزارش ایلنا، مشکی پوشان مشهدی اوضاع خوبی ندارند، نه تنها این تیم در انتهای جدول باز هم سایه شوم سقوط را از هم اکنون حس می‌کند، بلکه تغییرات مداوم در روی نیمکت هم این تیم را به شدت آزار می‌دهد.

در چنین شرایطی رضا عنایتی ریسک بزرگی کرده و پس از جدایی غیرمنتظره مرزبان، هدایت مشکی پوشان را در دست گرفته است، او در نخستین دیدار تیمش خوش شانس نبود.

تیم عنایتی باید به مصاف پدیده در شهرآورد مشهد می‌رفت و با اوضاع و احوالی که حریف داشت، شانس زیادی برای مشکی پوشان با شرایط جدید وجود نداشت اما شاگردان عنایتی نمایش خوبی داشتند، هر چند در نهایت باز هم سه امتیاز را از دست دادند و عنایتی در نخستین تجربه سرمربیگری‌اش بازنده از زمین خارج شد اما بازی رو به جلو و فشار روی دروازه حریف کاملا نشان داد که تفکر جدیدی در مشکی پوشان به وجود آمده است.

به جرات می‌توان گفت که بد‌شانسی عنایتی ادامه دارد، او در نخستین تجربه در شهرآورد مشهد به میدان رفت و حالا در دومین تجربه خود باید به مصاف تیمی برود که در همین دو سه هفته اخیر صدرجدول را از دست داده و باید گفت حریف زخم خورده مشکی پوشان در هفته پانزدهم خواهد بود. پارس جنوبی امتحانی سخت‌تر از شهرآورد مشهد برای عنایتی است.

عنایتی که پیش از این در یک برنامه تلویزیونی راز خانوادگی‌اش در خصوص سر به سر گذاشتن فرزندانش با اعلام اینکه سرمربی بارسلونا است لو رفته بود، اکنون فرصت فوق العاده‌ای برای اینکه نشان دهد در مسیر مربیگری به دنبال دستیابی به اهداف بزرگی است پیش روی خود می‌بیند و باید از آن به بهترین شکل سود ببرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز