خبرگزاری کار ایران

غریزه کشنده رئال مادرید چه شد؟

asdasd
کد خبر : ۵۶۶۶۵۴

به نظر می‌رسید امیدهای قهرمانی رئال مادرید دوباره زنده شده؛ دومین تساوی پیاپی بارسلونا در لالیگا به معنی آن بود که رئال می‌تواند با پیروزی در زمین اتلتیک بیلبائو به شش امتیازی صدرنشین برسد اما این فرصت هم از دست رفت.

به گزارش ایلنا، زین‌الدین زیدان احتیاط کرد و به گرت بیل که در بازی جام حذفی درخشیده بود، استراحت داد و چقدر جای ستاره ولزی در ایالت باسک خالی بود. ایسکو فوتبالیست فوق‌العاده‌ای است اما خط حمله رئال با حضور او پویایی و سرعت لازم را ندارد. بخصوص در بازی‌های خارج از خانه، دوندگی‌های بیل به باز شدن خط دفاعی رقبا کمک می‌کند و فضای لازم برای کریستیانو رونالدو و کریم بنزما را به وجود می‌آورد اما در این بازی رئال کاملا قابل پیش‌بینی بود.

همین را درباره ترکیب زیدان هم می‌شود گفت. در حال حاضر همه می‌دانند او چه تیمی را به بازی می‌فرستد و دقیقا قرار است چطور بازی کنند. ارسال مستمر سانتر تاکتیک عاقلانه‌ای نیست برابر یک تیم قدبلند و فیزیکی مثل اتلتیک بیلبائو و برای همین به جواب نرسیدند.

مادرید هفته قبل برابر تیم پایین جدولی مالاگا با یک پنالتی به پیروزی رسید که کریستیانو رونالدو بعد از دفع آن در ریباند گلش کرد. این احساس به وجود آمده که رئال در حال حاضر نمی‌تواند کار رقبایش را یکسره کند. رونالدو و بنزما هر یک در لالیگای این فصل 2 گل زده‌اند در حالی که بیل بیشتر فصل را از دست داده. بازی با بیلبائو از آن دست مسابقاتی بود که در فصل قبل رئال راهی برای بردنش پیدا می‌کرد اما داستان این فصل متفاوت است.

مدافع عنوان قهرمانی تا اینجای فصل در خانه به بتیس باخته و با لوانته و والنسیا مساوی کرده، خارج از خانه هم به خیرونا باخته و برابر اتلتیکو مادرید و بیلبائو به تساوی رضایت داده. این نتایج برای تیمی که به دنبال قهرمانی است، کافی نیست، هرچند که ال کلاسیکو در راه باشد و با پیروزی در آن بازی و فرض اینکه نتایج دو تیم در هفته‌های باقیمانده مانند هم پیش برود، اختلاف امتیازشان با بارسلونا به 5 امتیاز می‌رسد. نباید فراموش کرد که آن بازی بعد از حضور رئال در جام جهانی باشگاه‌ها در ابوظبی برگزار می‌شود و وضعیت رئال چندان عالی نیست.

رئال با تساوی در سن‌مامس در رده چهارم می‌ماند با هشت امتیاز اختلاف نسبت به بارسلونا و هم امتیاز با سویا که شنبه میهمان تیم زیدان است. اوضاع می‌توانست بدتر هم باشد، سرخیو راموس خوش شانس بود که پنالتی نداد مثل مارسلو.

در نیم ساعت پایانی بازیکنان اتلتیک به ندرت می‌توانستند سه پاس بین خودشان رد و بدل کنند و رئال در آستانه یک گل حساس سه امتیازی بود اما تلاش بازیکنان میهمان بی ثمر بود. آنها کاملا قابل پیش‌بینی و بی‌حال بودند. تیم زیدان آن غریزه کشندگی خود را از دست داده و از دست رفتن این فرصت به معنی آن است که سفیدها راهی سخت برای جبران در پیش دارند. اگر همینطور پیش بروند، پر کردن فاصله بعید به نظر می‌رسد.

مترجم: سیدعلی بلندنظر/ بن هی‌وارد

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز