خبرگزاری کار ایران

از قرعه ایران در جام جهانی لذت ببرید

asdasd
کد خبر : ۵۶۶۶۵۸

همگروهی ایران با اسپانیا، پرتغال و مراکش در جام جهانی بی تردید دشوارترین قرعه‌ای بود که می‌شد پیش بینی کرد.

به گزارش ایلنا، ایران حالا در محاصره دو ابرقدرت فوتبال و یک تیم شاداب و مرموز قرار گرفته و تمامی رویاپردازی‌ها و پیش بینی‌های خوش خیالانه سابق رنگ باخته. بی تردید در این گروه ایران روی کاغذ هیچ بختی برای صعود ندارد و از همین حالا بنگاه‌های شرطبندی رتبه چهارم گروه B را برای ایران رزرو کرده‌اند اما فوتبال چیزی فراتر از آمار و اعداد و پیش بینی‌های کاغذی است.

در این میان توصیه ساده ژاوی هرناندز مهندس سابق بارسلونا و تیم ملی اسپانیا به فوتبال ایران جالب و البته راه گشا است.

ژاوی که در السد با مرتضی پورعلی گنجی مدافع ملی پوش ایران همبازی است و دست بر قضا با گنجی رابطه صمیمانه‌ای دارد، بعد از همگروهی تیم ملی کشورش با ایران به مرتضی تاکید کرده تیم ایران از فرصتی که به دست آمده به خوبی استفاده کند و مقابل اسپانیا از فوتبال لذت ببرد.

یک توصیه ساده انگارانه که در عین سادگی‌اش نکته آموزنده‌ای در دل خود دارد.

یکی از رموز موفقیت در زندگی و پیشرفت، بی تردید لذت بردن از آن است. آنچه در ضرب المثل‌های عامیانه پارسی با جمله «بخند تا دنیا به رویت بخندد» از آن یاد می‌شود. بی تردید هدفگذاری برای لذت بردن از جشنواره بزرگی چون جام جهانی فشار را از روی شانه‌های پسران کی روش برمی دارد و بستری را فراهم می‌کند تا آنها فارغ‌البال و بدون هیچ استرسی خود را مهیای مبارزه با غول‌های فوتبال و لذت بردن از جام جهانی کنند. این اتمسفر بی تردید بهترین فرصت برای رسیدن به آمادگی ایده‌آل و سقف توانایی‌ها برای جام جهانی است و در چنین شرایطی می‌توان به ارائه یک نمایش دلپذیر برابر غول‌ها دل بست. فراموش نکنید که روی نیمکت ایران کارلوس کی روش نشسته که استاد شعبده بازی و تاکتیک است و می‌تواند با سلول‌های خاکستری‌اش طرحی بریزد که بتوان غول‌ها را به بند کشید. آنچه لذت از جام جهانی را دوچندان و توام با شگفتی می‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز