خبرگزاری کار ایران

به بهانه دیدار پارس جم - مشکی‌پوشان

تقابل بهترین و ضعیف‌ترین تیم‌های شهرستانی

asdasd
کد خبر : ۵۶۶۸۰۸

دو تیم در حالی به مصاف هم می‌روند که یکی دوم و دیگری شانزدهم جدول است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پارس جم در هفته پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر از ساعت 15 امروز به مصاف مشکی‌پوشان می‌رود و این دیدار به نوعی تقابل بهترین و ضعیف‌ترین تیم‌ شهرستانی از نظر نتیجه و رتبه در لیگ برتر است.

پارس جم با کسب 26 امتیاز از 14 بازی در نیم فصل نخست فراتر از حد انتظار ظاهر شده است و در رتبه دوم جدول و پایین‌تر از پرسپولیس قرار دارد.

شاگردان تارتار در نخستین تجربه حضورشان در لیگ برتر مثل لیگ یک خوش درخشیدند و هفته‌ها صدرنشین بودند تا اینکه در نهایت پرسپولیس جای آنها را گرفت.

از طرفی مشکی‌پوشان که دو فصل پیاپی در هفته آخر ماندنش در لیگ برتر قطعی شد ظاهراً این فصل هم از گزینه‌های سقوط محسوب می‌شود و جایگاه شانزدهمی جدولش در نیم فصل اول حتی در صورت پیروزی در جم تثبیت شده است.

مشکی‌پوشان فصل را با میثاقیان شروع کرده و با مرزبان ادامه دادند و هفته گذشته در دربی مشهد نخستین بازی این تیم با هدای رضا عنایتی برگزار شد تا در یک نیم فصل 3 سرمربی روی نیمکت خود ببیند.

باید دید دیدار هفته پایانی دو تیم با چه نتیجه‌ای به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز