خبرگزاری کار ایران

شایعه داغ نقل و انتقالات زمستانی؛

هازارد به رئال مادرید نزدیک شد

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۰۹۲

مهاجم چلسی انگلیس از پیشنهاد جدید باشگاه برای تمدید قرارداد سرباز زده و گزینه مناسبی برای رئال مادرید است.

به گزارش ایلنا، با نزدیک شدن به پنجره نقل و انتقالات زمستانی بحث خرید ستاره‌ها توسط تیم‌های مطرح دوباره داغ شده و یکی از تیم‌هایی که به احتمال بسیار زیاد بازیکن جذب می‌کند، رئال مادرید است. انتظارات سفیدپوشان مادریدی در فصل جدید از مهاجمانشان برآورده نشده و همین باعث شده تا اقدام جدید ادن هازارد او را از دید رسانه‌های اروپایی به رئال مادرید نزدیک‌تر کند.

هازارد که سال 2012 از لیل فرانسه به چلسی پیوسته دو سال دیگر از مدت قراردادش باقی مانده و با این وجود تمایلی ندارد که مدت آن را تمدید کند. پیشنهاد جدید چلسی شامل دستمزد هفتگی 340 هزار یورو بود که همچنین دستمزد سالیانه او به 18 میلیون یورو تبدیل می‌شد اما با این حال ستاره بلژیکی هنوز به این درخواست پاسخی نداده است.

به گفته نشریه تایمز که خبر پیشنهاد تمدید قرارداد چلسی به هازارد را امروز مطرح کرده هازارد همانند تیبو کورتوا، دروازه بان آبی‌‌ها، از تمدید قرارداد سر باز می‌زند و منتظر پیشنهاد رئال مادرید است تا به گفته‌ی خودش زمانی که بهانه‌ای برای رفتن داشته باشد چلسی را ترک کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز