خبرگزاری کار ایران

ستاره ولزی امیدوار به جام باشگاه‌های جهان؛

آخرین وضعیت مصدومیت گرت بیل

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۰۹۴

ستاره ولزی رئال مادرید روز دوشنبه به تمرینات گروهی اضافه شده و به شرایط بازی کردن نزدیک می‌شود.

به گزارش ایلنا، رئال مادرید از روز دوشنبه تمرینات را آغاز کرد و گرت بیل هم به تمرینات اضافه شد اما او هنوز آمادگی کامل برای بازی ندارد. ستاره ولزی رئال مادرید پس از دوماه دوری از میادین به دلیل مصدومیت در بازی مقابل فوئنلابرادا در جام حذفی با دو پاس گل زیبا نمایش درخشانی داشت اما احساس دردی که بیل در پایان بازی داشت، موجب شد تا زیدان دوباره به او استراحت بدهد تا مصدومیتش تکرار نشود.

با شرایط فعلی گرت بیل انتظار می‌رود او بازی برابر سویا در لالیگا را از دست بدهد اما به حضور در جام باشگاه‌های جهان که به میزبانی امارات برگزار می‌شود، امیدوار است.

بیل امیدوار است در نیمه نهایی این مسابقات 13 دسامبر (22 آذرماه) و فینال که 16 دسامبر برگزار می‌شود در کسب ششمین عنوان قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان کمک کند.

زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید، در نشست خبری پیش از دیدار برابر دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا درباره شرایط گرت بیل گفت: "او هنوز به صورت انفرادی تمرین می کند و ممکن است به بازی با سویا هم نرسد. نمی دانم بیل چه زمانی آماده بازی کردن خواهد شد؛ ولی قطعا با ما به امارات برای جام جهانی باشگاه ها می آید."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز