خبرگزاری کار ایران

وضعیت وحشتناک هم گروهی های استقلال/ همه در کورس قهرمانی!

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۲۲۲

هم گروهی های استقلال در لیگ قهرمانان آسیا وضعیت فوق العاده ای دارند.

به گزارش ایلنا، قرعه کشی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا انجام شد و استقلال تهران در گروه D با تیمهای الهلال عربستان، الریان قطر  برنده دیدار تیمهای العین امارات و الملکی بحرین هم گروه شد.

اگر نگاهی به وضعیت کنونی این تیمها در لیگ های داخلی شان بیندازیم متوجه می شویم که آبی پوشان تهرانی متاسفانه بدترین جایگاه ممکن را دارند. 

در حال حاضر الهلال در لیگ حرفه ای عربستان با 26 امتیاز از 10 مسابقه صدرنشین است و فاصله خوبی هم با رقبای خود ایجاد کرده است.

تیم الریان در لیگ ستارگان قطر بعد از الدوحیل با فاصله ای سه امتیازی در رده دوم قرار دارد و به همراه السد مثلث قهرمانی را تشکیل می دهند.

در لیگ امارات نیز العین بعد از الوصل با 22 امتیاز و فقط به خاطر یک تفاضل گل در رده دوم حضور دارد. جالب است بدانید دیگر تیمی که ممکن است با استقلال هم گروه شود یعنی تیم الملکی بحرین هم در حال حاضر در لیگ ده تیمی بحرین با 17 امتیاز از 9 مسابقه در رده سوم حضور دارد و با تیم صدرنشین 8 امتیاز فاصله دارد.

اینها در حالی است که آبی پوشان تهرانی پیش از هفته پایانی نیم فصل اول لیگ برتر ایران در رده هشتم قرار گرفته اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز