خبرگزاری کار ایران

تلاش سه باره بارسلونا برای لغو جدایی ستاره آرژانتینی

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۵۱۴

باشگاه بارسلونا قصد ندارد مدافع آرژانتینی‌اش را در زمستان بفروشد.

به گزارش ایلنا، ارنستو والورده که در نیم فصل از خاویر ماسکرانو حتی یک بار هم در ترکیب اصلی استفاده نکرده اکنون اهمیت حضور این بازیکن ملی پوش را دریافته و باشگاه اعلام کرده که اجازه جدایی او در زمستان را صادر نمی‌کند.

با دوری دوماهه ساموئل اومتیتی و وضعیت نامشخص فرمالن حال والورده او را به عنوان زوج جرارد پیکه در خط دفاعی می‌بیند و به همین دلیل برنامه جدایی او در زمستان بررسی نمی‌شود. اما نگهداری بازیکن سابق لیورپول در نیوکمپ کار چندان راحت و بی سر و صدایی نیست زیرا او دو بار پیش از این درخواست رسمی برای جدایی داده بود.

ماسکرانو که جایگاه ثابتی در ترکیب تیم ملی آرژانتین دارد راضی به نیمکت نشینی در سال منتهی به جام جهانی نیست و دلیل اصلی او برای جدایی در زمستان هم موضوع است. باشگاه بارسلونا اگر در جذب یری مینا موفق می‌شد مانعی سر راه ماسکرانو قرار نمی‌داد. ستاره کلمبیایی نمی‌تواند در زمستان به بلوگرانا بپیوندد و همین موجب می‌شود که خروج ماسکرانو به تابستان موکول شود.

خروج تابستانی ماسچرانو برای بارسلونا فاجعه نخواهد بود، مینا در آن زمان به ترکیب اضافه خواهد شد اما با توجه به این که باشگاه به دنبال چاره ای برای جایگزینی ماسکرانو در ماه ژانویه است، هر اقدامی انجام می‌دهد تا او را منصرف کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز