خبرگزاری کار ایران

خداحافظی مهدی‌پور از هواداران ذوب‌آهن

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۷۱۶

هافبک ذوب‌آهن برای گذراندن خدمت سربازی خود راهی تراکتورسازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مهدی مهدی‌پور، هافبک ذوب‌آهن که قرار است از نیم فصل دوم به عنوان بازیکن سرباز در ترکیب تراکتورسازی قرار بگیرد، با انتشار پیامی از هواداران تیمش خداحافظی کرد.

متن پیام مهدی‌پور به شرح زیر است:

"سلام خدمت مردم اصفهان و هواداران ذوب آهن.

باتوجه به شرایط پیش اومده باید باشگاهى که ٣سال روزهاى تلخ و شیرین زیادى رو همراه با همه ى هم تیمى هام که تو این ٣سال مثل برادرم بودند رو ترک کنم.. ٣سالى که ٣جام به ارمغان آورد وتا حدودى رضایت مجموعه ى بزرگ ذوب آهن رو به همراه داشت.

وظیفه ى خودم مى دونم از همه ى عزیزانى که تو این مدت بهم کمک کردن تشکر کنم.

یه تشکر ویژه از آقاى آذرى که باهمه ى مشکلاتى که بود تو این چندسال مثل پدر کنارمون بودند با ما خندیدند با ما گریه کردند و هیچ وقت تنهامون نزاشتند و همیشه حضورشون رو کنار خودمون حس کردیم.

از آقاى قلعه نویى تشکر میکنم که تو این مدت کوتاهى که باهاشون کار کردم چیزاى زیادى ازشون یاد گرفتم و تو جریان مصدومیت اول فصلم خیلى بهم محبت کردند و من خودم رو مدیون ایشون مى دونم  و امیدوارم تو ادامه فصل موفق و سربلند باشند..

تشکر از هواداران ذوب آهن که تو همه روزهاى سخت کنارمون بودند و تنهامون نزاشتند.. وظیفه خودم میدونم بزرگترین تشکر رو از هم تیمى هام داشته باشم دست تک تکتونو میبوسم و با همه ى وجود دلم واسه همتون تنگ میشه از صمیم قلب دوستون دارم و بهترینارو واستون آرزو میکنم"

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز