خبرگزاری کار ایران

آخرین وضعیت مصدومان یونایتد برای دربی منچستر

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۷۶۱

شاگردان ژوزه مورینیو روز یکشنبه در ورزشگاه اولدترافورد میزبان منچسترسیتی هستند و چند بازیکن برای این بازی وضعیت نامشخصی دارند.

به گزارش ایلنا و به نقل از گل، ژوزه مورینیو اعلام کرد که زلاتان ایبراهیموویچ و فیل جونز مشکلی برای دیدار دو روز آینده ندارند در حالیکه حضور مروان فلینی و نمانیا ماتیچ مشخص نیست. اریک بیلی، مایکل کریک و پل پوگبا غایبان قطعی این بازی هستند.

مورینیو در کنفرانس خبری گفت: زلاتان و جونز برای بازی پیش رو در دسترس هستند اما وضعیت فلینی فردا (شنبه) مشخص می‌شود. ما کریک و بیلی را در اختیار نداریم و همچنین ماتیچ با وجود مصدومیت بازی می‌کند.

زلاتان که پس از هفت ماه مصدومیت به میادین بازگشته دیدار برابر آرسنال و زسکا مسکو را از دست داد. جونز هم در بازی‌های دوستانه تیم ملی انگلیس دچار مصدومیت شد؛ مصدومیتی که انتقاد شدید مورینیو از گرت ساوت گیت، سرمربی سه شیرها، را به دنبال داشت.

ماتیچ در بازی برابر آرسنال دچار مصدومیت عضلانی شد و اواسط هفته را استراحت کرد و این در حالی است که فلینی پس از مصدومیت در دیدار تیم ملی بلژیک برابر بوسنی هنوز شرایط بازی پیدا نکرده است. بیلی از 5 نوامبر در منچستر بازی نکرده و کریک هم که تنها یک بازی انجام داده با مشکلات قلبی مبارزه می‌کند.

شیاطین سرخ با برتری در دربی پیش رو قصد دارند اختلاف امتیازشان با منچسترسیتی را به عدد5 برسانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز