خبرگزاری کار ایران

اختلاف کرانچار با مدیران سپاهان بالا گرفت

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۸۵۱

سرمربی سپاهان زیربار درخواست هیات مدیره در مورد تقویت کادرفنی نمی‌رود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان در نیم فصل نخست لیگ برتر با هدایت کرانچار نتایج خوبی نگرفت ولی کادر مدیریتی این باشگاه هرگز دست از حمایت از سرمربی کروات خود برنداشته و هربار شایعه تغییر در کادرفنی مطرح شد با تکذیب جدی مسئولان باشگاه همراه بود.

با این وجود یکی از چالش‌های همیشگی میان مدیران و کرانچار، بحث تقویت کادرفنی و اضافه شدن دستیار به مجموعه بود که سرمربی سپاهان هربار با مطرح شدن این موضوع مخالفت خود را اعلام کرد و صراحتاً عنوان داشت که نیازی به اضافه شدن دستیار احساس نمی‌کند.

این موضوع پس از شکست 3 بر صفر سپاهان مقابل استقلال شکل جدی‌تری به خود گرفت و اینبار هیات مدیره با اصرار بیشتری تمایل به تقویت کادرفنی داشت ولی با این حال و پس از جلسات متعدد با کرانچار طرفین همچنان به نتیجه نرسیده‌اند.

این موضوع در روزهای اخیر محل اختلاف میان طرفین شده و ممکن است جایگاه کرانچار در باشگاه دچار تنزل شود. ظاهراً آخرین مذاکرات طرفین پس از به نتیجه نرسیدن در مورد دستیار ایرانی بر سر انتخاب یک دستیار خارجی و احتمالا از کشور کرواسی است که در این مورد هنوز هم نتیجه‌ای حاصل نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز