خبرگزاری کار ایران

سیدمهدی اسلامی:

مقابل پرسپولیس از فوتبال بادران لذت ببرید

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۸۵۳

دروازه بان بادران تهران درباره دیدار برابر پرسپولیس تهران در جام حذفی گفت: در این بازی دست و پا بسته نیستم و منتظر باشید تا مقابل پرسپولیس از فوتبال بادران لذت ببرید.

سیدمهدی اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره شرایط فعلی نتیجه گیری بادران تهران گفت: بازی‌های خوبی را پشت سر گذاشتیم و دیدار ما برابر نقت مسجد سلیمان زیباترین بازی فصل بود. شرایط به هر حال به نوعی رقم خورد که بازی تساوی تمام شد اما نبض بازی دست ما بود.

اسلامی که فصل گذشته در ماشین سازی حضور داشت درباره دیدار فردا برابر این تیم اظهار داشت: ما که بهترین شرایط را داریم و ماشین سازی هم در مقابل از نظر انگیزشی خیلی دچار افت شده بود ولی کم و بیش نتایج قابل قبولی کسب کرده است.

وی ادامه داد: شرایط مالی ما تکمیل نیست اما باشگاه سعی کرده تا امکانات خوبی برای ما فراهم کرده است. از مالکان باشگاه، مدیر اجرایی و سرپرست تیم تشکر ویژه داریم که مجموعه بسیار خوبی داریم و در این چند هفته نتایج را جبران کردیم.

اسلامی افزود: تمام تلاشمان را می‌کنیم که لیگ برتری شویم چون تیم ما شایستگی این مقام را دارد. در حال حاضر اختلاف ما با نفت مسجد سلیمان که در صدر جدول زیاد نیست و اگر آنها دو بازی نتیجه نگیرند به آنها می‌رسیم. ما خیلی امتیازهای راحتی از دست دادیم.

دروازه بان سابق استقلال درباره دیدار با پرسپولیس در جام حذفی عنوان کرد: پرسپولیس تیم بزرگی است و  کادرفنی حرفه‌ای دارد. فعلا بازی با ماشین سازی را پیش رو داریم به کاهش امتیاز نسبت به صدر جدول فکر می‌کنیم و چند روز بعد با پرسپولیس بازی داریم. در این بازی دست و پا بسته نیستم و منتظر باشید تا مقابل پرسپولیس از فوتبال بادران لذت ببرید. تیم ما پتانسیل لیگ برتری شدن را داریم و امیدواریم و در پایان این مهم رقم بخورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز